Ajurit RADEON X600:seen??
|
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. toukokuuta 2006 @ 10:40 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiiä noist ATI:n ajureitten laitost mitäään,nii oisko voisko joku antaa ystävällisesti uusimmat ajurit suorana lataus linkkinä?(IHME sivusto toi www.ati.com)
|
Senior Member
|
16. toukokuuta 2006 @ 10:54 |
Linkki tähän viestiin
|
eipä ne niin ihme sivustot ole....
Lähdetään ensin siitä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on? Sanotaan vaikka Windows XP
=> Valikosta "Drivers & Software" valitaan Windows XP
=> klikataan "Windows XP Drivers and Software"
=> klikataan "RADEON"
=> klikataan "Catalyst 6.4 Windows XP - Driver Download"
Sitten otetaan tuo "High Speed (Cable/DSL) kohdasta ainakin ne 2 ENSIMMÄISTÄ (download 1 of 3 ja 2 of 3)(tuo . NET....on ihan hyvä ottaa ihan varmuuden vuoksi, vaikka sinulla se voisi olla) SEKÄ sitten tuo "Display and WDM Drivers included in this bundle" eli se 2:n
Viimeistä 3 of 3 (Engine Includes: Avivo Video Converter (X1000 series products only), en ole ikinä ottanut, mutta tuskin on haittaa.
Ihan suoraa linkkiä edes tuolla download sivulle ei voi laittaa joten mene sinne www.ati.com sivuille ja tee kuinka sanoin yllä
//vielä sen verran: kun tuon 2 of 3 asentaa = ati control center ym. sälät - ATI tekee sen että aina kun käynnistät koneen, se lataa "cli.exe" tiedoston <= tuon voi ottaa pois jos haluaa (minulla se pois) Eli kirjoita "suorita" kenttään "msconfig" ja viimeiseltä lehdeltä ruksi pois tuosta cli.exe:stä
"Experientia docet stultos"
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. toukokuuta 2006 @ 10:57
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. toukokuuta 2006 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
OK,homma pelaa,ei toi tehnyt cli.exe hommelia.Eli aina noin päivitetään jatkossa ajurit ATI-kortteihin..?
|
Senior Member
|
17. toukokuuta 2006 @ 05:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä - tuolla tavalla päivität ajurit korttiisi jatkossakin. Ja tuo "cli.exe" - ehkä se ei sitten tule korttiisi..tsoin kun on catalystin control paneli asennettuna, sen pitäisi olla siellä!? Kokeilitko "msconfig" komentoa tai katsoitko task managerista näkyykö tuota exe:ä?
Quote: cli.exe is installed alongside ATI's range of graphics cards with the Catalyst hardware driver range. Installs a easy-to-access taskbar icon for access to diagnostics features. This is a non-essential process. Disabling or enabling this is down to user preference
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2006 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lisäyksenä vielä, poista vanhat ajurit ennen uusien asentamista, että asentuvat kunnolla.
|
Senior Member
|
17. toukokuuta 2006 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
EI tarvitse poistaa mitään vanhoja ajureita! ÄLÄ tee sitä! => ihan jos menee ketuilleen uusien asennus, voi aina palauttaa vanhat toimivat ajurit.
Toi "poista vanhat - toimii paremmin" on yksi huonommista neuvoista joita olen täällä tavannut.
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
17. toukokuuta 2006 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh,ne poistettiin ja sitten uusiks asennettiin.Kaikki pelaa OK.
|
Pertsa700
Suspended due to non-functional email address
|
17. toukokuuta 2006 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, en kyllä poistais vanhoja, on meinan tiltannut uutamaan otteseen systeemit kun olen yrittänyt häslätä ilman ajureita..näyttö ihan sekaisin.
Pertsa
p.s. kannattaa harkita vakavasti omega-ajureita sille radeonille.
Kajaanista kotoisin oleva kissa totesi junan jo lähteneen, ja osti vielä yhden lakritsan. Se oli onnellinen.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2006 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
No eipä ole ollut mitään ongelmia viimeseen 5:een vuoteen kun olen noin asentanut. Mutta jos ei suositella, niin sitten oli huono ohje :D. Itse kuitenkin asennan noin jatkossakin
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. toukokuuta 2006 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Jees!
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
18. toukokuuta 2006 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietoa noista Omega-ajureista? Toimivatko, ovatko hyvät ja mistä löytää?
AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64
Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb
|
Mainos
|
  |
|
Mestaus
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. toukokuuta 2006 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mulla,mutta kyllä muil on varmasti,en ole ATI-miehii.
|