User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 19:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd lg4920w ei tunnista dvd asemaa.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD LG4920W ei tunnista dvd asemaa.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
JanneG
Suspended due to non-functional email address
_
16. toukokuuta 2006 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin pari vuotta sitten LG4920W. Pojan mukaan siinä aina ollut jotain pientä häikkää. Suomessa LG4920V, mun mallisa ei ole scart liittimiä. Nyt se sekoilee, ei tunnista DVD-asemaa. HDD temppuilee myös. En tiedä missä takuukuitti on. Mutta asiaan. Voisko joku kertoa löytyykö joku temppu hoitaa asia kuntoon? Mä olen tumpuloinut DVD:n kanssa pari päivää.

Januz
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
17. toukokuuta 2006 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Välttämättä kuittia tarvitse, selviää takuu myyjältä tai maahantuojalta.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Lg&meta=

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > dvd lg4920w ei tunnista dvd asemaa.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy