User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 18:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messenger ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Messenger Ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
4llu
Newbie
_
17. toukokuuta 2006 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu elikkä siis joskus kauan aikaa sitten kone oli niin juntturassa, että otin päivitys pisteen käyttöön (jos se nyt oli se). mutta kummiskin,sitä ennen juuri olin kai poistanut Messengerin ja kun otin päivitys pisteen ja yritin asentaa Messengeriä uudestaan, tulee tällanen virhe ilmotus: MSN Messengerin asennus epäonnistui. Virhekoodi: 1635. Siirry MSN Messengerin Web-sivustoon osoitteeseen http://messenger.msn.com ja lataa MSN Messengerin uusin versio.

ja mullahan on tietty uusin versio, ja muillakin oon koettanu, edes windowssin oma messengeri ei toimi, koska menin poistamaan sen kansion joskus :/ nykyään käytän mirandaa, joka on ihan hyvä, mutta olisi kiva saada normaali mese takaisin.

Niin ja kun eräältä tutulta kyselin tosta, niin se väitti että jonnekkin windows:in kansioon on jäänyt jotai tiedostoja mesestä ja kone luulee että mulla on se jo tai jotain... en nyt muista tarkkaan, tosta on niin kauan aikaa
Mutta siis koettakaa auttaa.

EDIT: Niin ja lisää tai poista sovelluksessa näkyy että mulla olisi mese, ihan normaalisti, mutta ei anna mun poistaa sitä, tulee tällanen ilmotus: This patch packpage could not be opened. Verify that the patch packpage exists and that you can access it, or contact the application vendor to verify that this is a valid Windows Installer patch packpage.

Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen ! :D

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
Senior Member

9 tuotearviota
_
17. toukokuuta 2006 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löytyykö messengerin kansiota sitten mistään? ja kannattaa kokeilla rekisterin puhdistusta jos sinne on vaikka jäänny joku osa siitä messengeristä..:)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messenger ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy