User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 02:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > flaskmpegin 2-pass/3-pass käyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FlaskMpegin 2-pass/3-pass käyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juza84
Newbie
_
13. toukokuuta 2003 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiinnostas tietää onko porukka onnistunu pakkaamaan Flask Mpegin 0.78 versiolla 2-pass/3-pass tekniikalla DivXiä...????

Itse olen pakannu sillä muutaman leffan... muuten ohjelma menettelee mut pitäs saada pakattua 2-pass menetelmällä.

Oon säädelly asetuksista 2-pass pakkauksen päälle ja kahden (työn/jobin) divxän asetuksista 1-pass asetukset ja 2-pass asetukset....

Pitäs siis tietää et miten asetukset pitäs säätää et sais onnistus 2-passilla pakkaamaan ??
~Jööman~
Senior Member
_
13. toukokuuta 2003 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pieni vinkki, unohda koko ohjelma. On paljon parempia tapojakin hoitaa homma. Flask Mpeg on ihan kauhee ohjelma, jälki on surkeaa. Muinaismuisto, jota jotkut vielä jaksaa päivitellä välillä.
Senior Member

7 tuotearviota
_
13. toukokuuta 2003 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...niin juuri. Tosin Xmpeg-versio Flaskistä menettelee, mutta kannattaa silti opetella jonkun "oikean" ohjelman käyttö...
Mainos
_
__

_
~Jööman~
Senior Member
_
13. toukokuuta 2003 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paras tapa: DVDdecrypter+DVD2AVI+Avisynth+VirtualDubMod ja tietenkin kodekki mitä haluat käyttää.

Audiolle BeSweet.

Siinä tapa jolla saat parasta jälkeä, ei todellakaan vaikeeta kunhan vähän viittii vaivaa nähdä. Ohjeita kyllä löytyy helposti.

Ohjelmia joilla toi tehdään "automaattisesti" on vaikka kuinka paljon, jos ei itse halua tehdä. Ilmeisesti täälläkin tunnettu Gordian Knot(nykyään opensource)on vain yks monista vaihtoehdoista.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > flaskmpegin 2-pass/3-pass käyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy