Hiiren "valo" palaa, vaikka kone sammuksissa
|
|
Costi
Junior Member
|
19. toukokuuta 2006 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs ongelma on seuraavanlainen, optisen hiiren punainen valo jää hiireen palamaan, vaikka suljen koneen. Hiiren vaihtoa olen kokeillut, mutta sama tapahtuu muillakin hiirillä. Virranhallinta-asetuksia olen selaillut, mutta sieltäkään ei apua löytynyt. Mikä avuksi?
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
19. toukokuuta 2006 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän sen pitäisikään sammua?
|
Costi
Junior Member
|
19. toukokuuta 2006 @ 16:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä pitäisi. Koskaan ennen ei tällaista ongelmaa ole tullut vastaan, kaikilla muilla koneilla mitä olen käyttänyt on valo sammunut, kun koneen sammuttaa. Ja muutenkin mikä järki tuossa nyt on, pistät koneen kiinni, ja silti punainen majakka loistaa nurkassa?
|
Rusi
Member
1 tuotearvio
|
19. toukokuuta 2006 @ 17:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Et saa sitä sammumaan muuten kuin, laittamalla powerista napin off-asentoon tai vetämällä töpselin irti. Ja tämä sen takia, että muistissa pysyy bios asetukset yms.Ja koneen voi herättää wake on lan tai näppäimistöllä tai hiirellä käyntiin.
-Rusi
|
Member
18 tuotearviota
|
20. toukokuuta 2006 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Emolevystä kiinni, toisissa sammuu kun taas toisissa ei. Minulla jää verkkokorttikin välkkymään kun sammutan koneen :D Koita katsoa saako biosista pois päältä, joissain kuullemma saa...
Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2006 @ 12:07
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
20. toukokuuta 2006 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Joissain emolevyissä on myös jumpperi jolla tuo näppäimistö/hiiri/USB herätevirran saa pois päältä.
|
ERSKl
Junior Member
|
21. toukokuuta 2006 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä on muutaman kerran Razer Copperhead syttynyt palamaan vaikka kone ollut sammuksissa
|
Mainos
|
  |
|
Camee
Suspended due to non-functional email address
|
22. toukokuuta 2006 @ 04:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla oli langaton hiiri käytössä ja kerran kyllästyin ainaiseen pattereiden vaihtoon ja otin langallisen käyttöön. Viikon se poltti sitä valoaan tuossa pöydällä, mutta sitten lie patterit loppuneet, koska ei enään loista.
Camee
|