User Käyttäjä Salasana  

lauantai 28.12.2024 / 01:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > mitä mieltä olette itunesista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä mieltä olette iTunesista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
N1X3
Suspended permanently
_
19. toukokuuta 2006 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta mielestä todella hyödyllinen ohjelma..
acido
Suspended due to non-functional email address
_
20. toukokuuta 2006 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei todellakaan kovin hyödyllinen. Paitsi ehkä iPodiin itsensä naittaneille onnettomille.

Musiikintoistoon ja nettiradioiden kuunteluun (joihin itse sitä käyttäisin) on olemassa kevyempiä ja käyttömukavampia softia.

When the going gets weird, the weird turn pro..
Senior Member
_
20. toukokuuta 2006 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
- Tuki eri audioformaateille on erittäin rajallinen
- Ei ReplayGain tukea
- Ei tue tauotonta toistoa (tietääkseni edes AAC:lla)
- Ei tue ID3v2.4 tageja

Edellä mainitut seikat tekevät iTunesista minun käytööni täysin käyttökelvottoman. Onneksi iPodin käyttämiseen on olemassa muitakin ohjelmia.

N1X3
Suspended permanently
_
21. toukokuuta 2006 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa, ok, mulle riittää ainakin, että sillä pystyy kuunteleen.. :D
stenq
_
22. toukokuuta 2006 @ 03:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun mielestä käyttämätön ja hidas.

Senior Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 03:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bloatti, raskas, epäkäytännöllinen, huonosti kustomoitavissa, jne jne...

-janne

joujouman
Junior Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 04:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Paitsi ehkä iPodiin itsensä naittaneille onnettomille.
hehe, mä oon vissii yks niistä..
Quote:
Ei tue tauotonta toistoa
mitä toi tarkottaa???

ja sit mun mielestä selkee kirjasto, helppo käyttää, esim. wmp on mielestäni hidas ja takkuava toisin kuin iTunes...ja paljon muuta

Intel Core 2 Duo e6400 @2560Mhz + Zalman CNPS7700-Cu/MSI P965 Platinum/1GB Corsair DDR2-667MHz @800MHz/Asus 7600gt/Aspire X-Plorer/LG 19"
Senior Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 07:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mitä toi tarkottaa???
Sitä, että iTunes jättää kappaleiden väliin tauon, vaikka siinä ei pitäisi olla sellaista. Progressiivisen musiikin yhteydessä kappaleet ovat yleensä "hitsautuneet" yhteen. Kuunteleppa vaikka jokin Pink Floydin albumi, niin tiedät mistä on kyse. Sama homma live-taltiointien kanssa.

Juffeo
Member

2 tuotearviota
_
23. toukokuuta 2006 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytän Itunesia
+ helppo hallita kappaleita
+ nopea kappaleen haku
+ siisti
+ Suomen kielinen
Oli koneeni mukana kun ostin enkä ole vaihtanut x)
Kalzu90
_
24. toukokuuta 2006 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itunes yksikertaisesti kovin takkuava ja en pahemmin pidä ulkoasustakaan
eikä se ole edes customoitavissa.

eli ihan Turha Pas*a koko Itunes
KRUUS
Junior Member
_
29. toukokuuta 2006 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni aivan hyödytön mutta jos haluaa sotkea koneen niin eikun lataamaan...:)

Newbie
_
4. kesäkuuta 2006 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan hirveä ohjelma, en tykkää. Musiikki lagas koko ajan vaikka minulla on mielestäni tehokas tietokone.
hexi
Member
_
5. kesäkuuta 2006 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielestä täysin tuhha softa ellei omista ipodia. Varsinaisilla rippereillä ämpärit kuulostaa samalla bitratella paljon paremmilta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2006 @ 16:32

Junior Member
_
17. kesäkuuta 2006 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mä taidan kans olla yks noista ipodille ittensä naittaneista mut en mä koneella sentään musaa sillä kuuntele. joo onhan siinä jotain ehkä jopa hyviä toimintoja mut ei auta.

ja muuten tosta jatkuvasta soitosta tuli mieleen, ku on reissun päällä ja on ipodi mukana. kuunteleppas sit sillä vaikka mewin uusinta ku se pätkäsee ne jokasen biisin välissä. sietämätöntä. aarrghh.
no joo kätsy ohjelma jossain määrin mutta suurimmaksi osaksi valkoseen kääreeseen pakattua shaittia...

Fluff.

Teleet
_
25. kesäkuuta 2006 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytin ennen iTunesia koska luulin että se on hyvä.
Voinpa luetella mitä siinä on huonoa.
1) Vie todella paljon resursseja
2)Pätkäisee biisit liian aikaisin
3)Ei tue kovinkaan monia tiedostomuotoja (vain mp3, wav, AAC, ja jotain videoita)
4)On täynnä mainoksia
5)Huono equalizaattori
6)Ulkoasu ei muokattavissa
7)Jos avaat jonkin tiedoston niin lisää itsestään playlistiin
8)Se on p*ska

Member

5 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2006 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin hetken mutta en tykännyt.

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit
Senior Member
_
26. kesäkuuta 2006 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tuo iTunes mitenkään erikoisen hyvä ole tosiaan. Syntisen raskas ja musiikin kuunteluun huono. Tosin itse kuulun myös ryhmään "iPodiin itsensä naittaneet", joten täytyy sanoa että iPodin kanssa synkronointi yms. pelaa vallan mainiosti, mutta muuhun en kyseistä softaa käytä.

- Intel Core i5 2500 3,3 GHz :: Asus P8H67 :: 2x4096MB DDR3 :: Gigabyte Radeon HD7970 OC :: OCZ Vertex 3 120 GB SSD + Samsung 1.5TB :: LG W2452TX 24" + DELL U2412M 24" -
- Samsung Galaxy S4 -
- Samsung Galaxy Tab 10.1 -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2006 @ 09:33

sourcefan
Suspended permanently
_
31. elokuuta 2006 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Itse käytin ennen iTunesia koska luulin että se on hyvä.
Voinpa luetella mitä siinä on huonoa.
1) Vie todella paljon resursseja
2)Pätkäisee biisit liian aikaisin
3)Ei tue kovinkaan monia tiedostomuotoja (vain mp3, wav, AAC, ja jotain videoita)
4)On täynnä mainoksia
5)Huono equalizaattori
6)Ulkoasu ei muokattavissa
7)Jos avaat jonkin tiedoston niin lisää itsestään playlistiin
8)Se on p*ska
Mua ei oo ainakaan haitannu se, että katkasee biisit.
Mulla koneella pelkästään mp3 tiedostoja joten ei väliä.
Ei kyl oo ykskään mainos häirinny.
Miks ulkoasua pitää muokata? Mulla se on tua Windowsin alapalkissa koko ajan.
No jokaisella on oma mielipide...

Mä oon nyt kanssa siirtynyt Winampiin. En huomaa äänessä mitään eroa.

Ei allekirjoitusta.
kempo0
_
1. syyskuuta 2006 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla itunes laittoi musikki kappaleitten sekaan noin 5 sek pituisia pätkiä lauluista joita tulee limewirellä ladattaessa. tätä ongelmaa ei olemuilla toisto ohjelmilla
Senior Member
_
2. syyskuuta 2006 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itunes kehuttu/haukuttu. Entäs Winamp.? Puolesta vastaan?
Senior Member
_
3. syyskuuta 2006 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turha aloittaa tässä viestiketjussa keskutelua Winampista. Jos ihmisten mielipide Winampista kiinnostaa, niin kannattaa luoda uusi erillinen viestiketju sitä varten.

Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2006 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt jo reilut vuoden päivät iTunesia, koska on selkeäkäyttöinen ja minulle mieleinen ohjelma. Soittolistat ovat selkeitä ja käyttöliittymä hyvä. Rajallinen tiedostoformaattituki ei minua haittaa, koska kuuntelen vain .mp3:sia tietokoneella.

Myös Last.fm tuki on oleellinen. Nykyäänhän sen taitaa jo saada moniin muihinkin soittimiin.

Sonata III | i5 750 | GTX 560TI | 8GB DDR3 | Win7 64bit
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > mitä mieltä olette itunesista?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy