User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 03:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tap:ien asennus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
TAP:ien asennus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
speedaz
Junior Member
_
21. toukokuuta 2006 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen imuroinnut TAPWorldista timer_extend8.9MP.zip-tiedoston. Olen purkanut sen hakemistoon timerextender. Pitäisikö minun nyt siirtää tuo koko hakemisto vai pelkkä timer_extend.tap-tiedosto?

Kokeilin siirtää tuon .tap tiedoston, mutta se ei toiminut. Topfield herjaa "Tunnisteen osoitteen avaaminen epäonnistui, Suljetaan..."!

Minulla on masterpiece ja MAR 15 2006 firmis.
arskaxx
Senior Member
_
21. toukokuuta 2006 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
So for new people to the "TAP" environment, all you need to do is copy this timer_extend.tap AND timer_extend.ini to your Topfield via USB with the ALTAIR proggy avail on the Topfield website, and put the files into the "ProgramFiles" folder where you can *manually* launch the TAP when you wish, or put it into "\ProgramFiles\Auto Start" so that you don't have to manually choose it to start it (it starts when the player boots up in this location).
speedaz
Junior Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 03:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipäs toiminu...Samaa herjaa vieläkin!
Member

11 tuotearviota
_
22. toukokuuta 2006 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä kokeilin ko. ohjelmaa ja sen toiminta on todella epävarmaa. Varaudu missattuihin tallennuksiin, en suosittele.
Mainos
_
__
 
_
speedaz
Junior Member
_
23. toukokuuta 2006 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tiedosta! Mutta onkohan jotain vastaavaa toimivaa ohjelmaa mp:hen?

Toimiiko muuten "normi" toppyn tapit mp:ssä?
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tap:ien asennus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy