User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 04:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > pci digi-tv kortti kaapeliverkkoon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PCI digi-tv kortti kaapeliverkkoon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pazi20
Junior Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PCI digi-tv kortti kaapeliverkkoon

Eli tuollaista olen koittanut etsiä, pitäis olla kaukosäädin ja ylen tekstit näkyä. Olen löytänyt yhden mutta se oli usb, mikä ei tule kyseeseen.

ABIT IP35-E
Intel Core 2 Quad Q6600
Sapphire Radeon HD3870
Corsair 2x1gt ddr2 800mhz
Samsung SP 120gt + Seagate Barracuda 320gt
Be Quiet Dark Power 430w
Puukko`
Newbie
_
26. toukokuuta 2006 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä mahtoi olla tuo usb-malli, jonka löysit? Itse olen samantapaista laitetta etsimässä, ja minulle kelpaa usbikin.
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. toukokuuta 2006 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.twinhan.com/product_cable.asp

Hintaseurannasta

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/haku.aspx?hakusana=twinhan&hae=Hae

Twinhanin oma ohjelma ei mikään "kaunis" tekstityksen suhteen, mutta jos kortin lisäksi investoit DVBViewer ohjelmaan 15?, saat toimivan paketin.

http://www.dvbviewer.com/en/index.php

Sivuilta löytyy tuetut kortit.

Itelläni on TwinhanDTV Cab-CI kortinlukijalla ja toi DVBViewer. Toimii hyvin YLEn tekstitykset. Kauko-ohjainkin kuulema toimii, ite en ole sitä asentanut kun en tarvi.

Edit: lisätty DVBViewerin linkki

...jagulaari...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2006 @ 14:59

Puukko`
Newbie
_
30. toukokuuta 2006 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sami73
Junior Member

1 tuotearvio
_
14. kesäkuuta 2006 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menin ja tilasin... Onkohan se hyvä?
Puukko`
Newbie
_
15. kesäkuuta 2006 @ 05:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on itellä se käytössä ja ihan hyvältä kortilta vaikuttaa. Mukana tulevalla softalla (DVBViewer TE) ei oikein YLEn tekstit toimi, mutta muuten on ihan käypä kortti.
Sami73
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. kesäkuuta 2006 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eh... Apua kaipaan asennuksessa. Ei löydy yhtään kanavaa. Meillä on kaapeli. Mitä teen väärin, tai jätän tekemättä?
Puukko`
Newbie
_
1. heinäkuuta 2006 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla on varmaan väärä transponder-tiedosto. Meneppä sinne transponder-kansioon ja laita sinne oikeet taajuudet. Katso aluuesi taajuudet kaapelintarjoajaltasi.
Mainos
_
__

_
Sami73
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. heinäkuuta 2006 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt näkyy (joskus!) ylen kanavat. Mutta ei todellakaan hyvin... Täytyykö minun soittaa soneralle ja kysyä toista taajuuksista? Mihin ne asetetaan? Paikkana on siis Hyvinkää. Menee hermot, kun olin siinä uskossa että ostan osan ja katson telkkaria...
Voiko antennipiuha olla syypää?
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > pci digi-tv kortti kaapeliverkkoon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy