Gprs ja eDonkey
|
|
meziah
Newbie
|
15. toukokuuta 2003 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytän dna GPRS liittymää, puhelimena Ericsson R600. eDonkey tai eMule ohjelmia käytettäessä ne toimivat vain noin 5-40 min kerrallaan, tämän jälkeen ei liikenne kulje minnekkään suuntaan. Tavallisessa surffaus tai downloadaus käytössa yhteys kyllä pelaa useita tunteja. Onko kenelläkään vastaavanlaisia ongelmia? Tietäkö kukaan onko mitään tehtävissä?
|
handeran
Member
|
15. toukokuuta 2003 @ 18:48 |
Linkki tähän viestiin
|
en tiedä vastausta tuohon kyseiseen ongelmaan mutta nokia 7210 hyytyy aina silloin tällöin (noin 2 kertaa viikossa)tyystin(pc/7210 molemmat rebootiin),olen vähän kaukana tukiasemasta mikä saattaa aiheuttaa lisäongelmia,olen kuullut siemensistä positiivisia kommentteja ja joku 50 sarjainen siemens on luultavasti oma seuraava puhelimeni gprs käytössä.
|
meziah
Newbie
|
15. toukokuuta 2003 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta miksi se hyytyy vain eMule tai eDonkey ohjelmia käytettäessä? Muuten voin netistä downloadata tuntikaupalla tavaraa, mutta P2P ohjelmat jämppää alle tunnissa kiinni. Kerran kuussa se saattaa toimia yli tunnin! Varmaan jotain dna:n temppuja.
Seuraava puhelimeni taitaa myös olla Siemens, olin ajatellut vaihtaa M50:iin, kun ne on aika halpoja. Nykyinen R600 maksoi 150 euroa kaapeleineen päivineen.
|
puutukka
Suspended due to non-functional email address
|
18. toukokuuta 2003 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Tiputa connection määrää E-mulesta... Ei GPRS, jaksa niin montaa connua yhtäaikaa.. ISDN 200, 56 modeemi 50, GPRS 30?? Nyrkkisääntö 1 connu per kilo. Oma C55 toimii hyvin kun connectionit on 25
Emule:n FAQ:ssakin todetaan, että: "too many connections, might kill your internet connection."
|
meziah
Newbie
|
19. toukokuuta 2003 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Yritin pudottaa noita connuja, mutta mitään parannusta ei tapahtunut. No, ei kai sille sitten mitään voi...
|
Pera
|
19. toukokuuta 2003 @ 09:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli tollanen ericsson r600 eikä se mullakaan oikein toiminut kun siihen ei sillon ollu kunnollisia ajureita vai onko vieläkään. Se ei toimi windows perus ajureilla kunnolla jos ollenkaan näin sanottiin ericsson helpissä, joten mulla täyttyi mitta ja hommasin t68 iivarin eipä ole sen jälkeen netti pätkinyt :)
|
handeran
Member
|
20. toukokuuta 2003 @ 22:59 |
Linkki tähän viestiin
|
ajattele positiivisesti,sillä dna:n gprs imutus ongelmasi poistuvat 1.7.2003 kun gprs hinnoittelu muuttuu "hieman",
http://www.dnafinland.fi/yksityisille/liittymat_ja_palvelut/gsm/hinnat_dna_perusliittyma.shtml ja arvaa vaan onko moni poika ostanut kännykamat juuri tämän liittymän kiinteän hinnoittelun perusteella(kuten allekirjoittanut),
pitäisi kuulemma kolahtaa lähiaikoina postista lappu jossa hinnoittelun muutoksesta ilmoitetaan asiakaskohtaisesti,ajattelin lähettää dna:lle vastakirjeen jossa ilmoitan gprs liittymän sulkemisesta(1,22e/mt perusdatan ylittävästä määrästä on liikaa),
siinä oli näemmä taas härski kuluttajanvedätys kamppanja artistina tällä kertaa dna,
hiukan jää paha maku suuhun tästäkin,varsinkin kun sain 7210:n datakaapelin(dku-5) toimimaan vihdoinkin(puhelimessa oli väärä ohjelma versio)niinkuin sen pitääkin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. toukokuuta 2003 @ 23:02
|
lollo
Junior Member
|
21. toukokuuta 2003 @ 06:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi JUMALEISSON minkä tekivät..... kai se on ostettava kunnon connu :(
|
Hanza
Newbie
|
1. kesäkuuta 2003 @ 13:44 |
Linkki tähän viestiin
|
No kuka nyt alkaa gerpsillä imemään jotain 700mb tiedostoo? Himmetä touhua sanon minä. Kyllähä toi on ihan pätevä esim. jos on läppäri ja irkkaa, mutta ei tolla nyt pirukaan ala mitään yli 100mb pakua imemään?
|
kerabit
Newbie
|
5. kesäkuuta 2003 @ 07:46 |
Linkki tähän viestiin
|
onneksi ehdin nauttia melkein 2 vuotta dna mukavasta hinnoittelusta.pistin 30.5. liittymän sulki kun uudet hinnat tippui postilaatikosta. jos naapurisopu on kunnossa ja luottamusta riittää niin suosittelisin operaattoreiden hinnoittelun omaa jakoa eli meilläkin on 3 naapurin kesken 1M liittymä ja 70m kaapelia ja kustannukset jää kk nyt 35-38? väliin jos ei lasketa avausta ja modeemireitittimen hankintaa.
|
Mainos
|
|
|
nakkimake
|
5. kesäkuuta 2003 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on myös tuo DNA:n GPRS ja kyllä vi***aa se uusi tuleva hinnoittelu. Itse imuroin jopa 100mt tiedostoja. Eihän se haittaa vaikka se on hidasta, kun jättää koneen muutamaksi päiväksi imuttamaan. Ongelmana on vaan mullakin toi yhteyden jatkuva hyytyminen. Monesti dataa tulee lähes 6kb jatkuvalla syötöllä ja sitten aivan yhtäkkiä se tippuu todella alas ja yleensä jossakin vaiheessa katkeaa kokonaan. Siinä vaiheessa on sitten kokeiltava jotain näistä, tai kaikkia yhdessä n kertaa: USB kaapeli irti ja takaisin, pc:n log off, shutdown, puhelimen sammutus. Kiusallinen asia. Ainoa joka GPRS:ssä keljuttaa. Itse käytän Motorolan C330 puhelinta, joka on todella hyvä GPRS tarkoitukseen.
|