User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 17:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > sis näytönohjain + tvout
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SiS näytönohjain + TvOut
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Adio
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Eli siis miten saa TV-out liitännän toimimaan SiS näytönohjaimella?
Olen kokeillut Vaikka millä liitännöillä mutta ei toimi TV-out... Olen saanut 3,5mm stereopulgi+S-video --> Scart johdolla mutta silloin näkyy vain värittömänä. Millä piuhoilla saisin värit näkymään TV:ssä
P.S: TV:ssä ei oleet- eikä takapaneelissa mitään audi- tai videoliitäntöjä.
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2006 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SiS ohjauspaneelista varmasti valittu PAL tila ja tuo TV:n SCART liitäntä tukee varmasti S-videota?
Adio
_
28. toukokuuta 2006 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On Pal tila valittu. Epäilen itsekkin että tv ei tue S-videota, kun vähän vanhempaa kaliiperiä on. Mutta kokeilin sitten laittaa koneen S-video paikkaan S-video --> Komposiitti video (naaras) ja tästä sitten komposiitti videopiuhalla TV:n scart paikkaan (videopiuhan ja TV:n scart reiän välissä minulla on sellainen välikappale mihin olen laittanut videopiuhan ja valinnut suunnaksi IN. Ja TV:ssä on vain yksi AV kanava, joten se ei siitä johdu. Jos tähän pulmaan jotain apua saisin niin olisin todella kiitollinen!
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2006 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon S-video -> komposiitti piuhan/adapterin voi tehdä kahdella eri tavalla ja toisella noista ei värit näy ellei SiS ohjauspaneelista saa pakotettua ulostuloa komposiitiksi.
Makumix
Newbie
_
8. kesäkuuta 2006 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä sama onglma SiS:n näyttöpiirin kans(m760). En siis saa tota lähtöä vaihdettau komposiittisignaaliksi. Tuntuu olevan mahdotonta. Ei ainakaa muutaman tunnin googlettamisella löytynyt tietoa. Pitää vissii käyä ostaa kaupasta s-videopiuha.

Jepujee
Adio
_
20. kesäkuuta 2006 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo en itekkään ole löytänyt googlella mitään apua, enkä myöslään löydä näytönohjaimen asetuksista tuota s-video --> komposiitti kohtaa. Vielä kun minulla on käytössä hieman vanhempi TV, missä ei ole S-video tukea niin ei tuo s-video piuha auta mitään. Mutta toivottavasti joku minua viisaampi osaa neuvoa että miten saan värit näkymään. Ja värit näkyvät samassa TV:ssä ihan hyvin omalla pöytäkoneella, missä ATIn näytönohjain mutta tuolla kannettavan SiS:n näytönohjaimella ei näy värit.
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2006 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tuossa ATI:n kortissa S-video ulostulo ja jos on niin muunnatko sen komposiitiksi millä adapterilla?
Adio
_
21. kesäkuuta 2006 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ Agent_007: Joo siis tossa ATI:n kortissa on S-video ulostulo ja muutan sen näytönohjaimen mukana tulleella 7-pinninen s-video --> komposiitti (naaras). Mutta mitenköhän tuohon telkkariin saisi värit myös silloin kun yhdistän kannettavan (jossa SiS:n näytönohjain) telkkariin? :S
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2006 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hommaat tuollaisen kunnollisen S-video -> komposiitti adapterin, eli jossa on kaikki johdot yhdistettynä.
Tai sitten teet sellaisen itse.
http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > sis näytönohjain + tvout

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy