User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > corrupted...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Corrupted...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Quest_85
Suspended due to non-functional email address
_
29. toukokuuta 2002 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voiko tiedostoa käyttää vaikka se olisi corruptoitunut tai jotain sinne päin...
Ja jos voi niin miten...?
ykidude
Member
_
29. toukokuuta 2002 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avissa tai mpegissä tuo ei haittaa, mutta jos kyseessä on muunlaista dataa (lue: softaa), ei file toimi.. Korruptoitunutta imagea pystyy kyllä johonkin pisteeseen asti viilaamaan esim. Cdmage:lla. Suosittelen kuitenkin downloadaamaan tiedoston uudestaan.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. toukokuuta 2002 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni korjausta kannattaa kuitenkin yrittää..
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3318
Hazardi
Newbie
_
29. toukokuuta 2002 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle on nyt jostain syystä (veikkaan aasin temppuilua, kaatunut n. miljoona kertaa kahden viikon aikana) tullut nyt monia tiedostoja corruptoituneena. Ne kaikki on ollut tv-sarjoja (mpg). Tiedostot ei toimi kunnolla mediaplayerillä, mutta real one auttaa siinä asiassa. Eli tuo kannattaa kokeilla, jos ei mpg tai avi toimi, eikä halua säilöä tiedostoja ikuisuuksia.
ykidude
Member
_
29. toukokuuta 2002 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedostot "korruptoituvat" helposti, jos a.) kovalevy on fragmentoitunut b.) kone tilttaa kesken kirjoituksen kovalevylle

Itselläni lukuisiin korruptio-ongelmiin auttoi kovalevyn defragmentointi sekä esim. virusohjelmiston poisto -> sai koneen tilttaamaan kun aasi rakensi temppi-tiedostosta lopullista tiedostoa (completing...).
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. toukokuuta 2002 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virusohjelmiston poisto???
Se ei kyllä mielestäni ole kovin järkevää.
Jos kone tilttaa kesken imutuksen ja tiedosto "hajoaa" niin sen pystyy korjaamaan filecut softan avulla..
ykidude
Member
_
30. toukokuuta 2002 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps.. Joissain (foreign) foorumeissa oli juttua siitä, että Norton, Xp ja Edonkey ovat _erittäin_ toimimaton yhdistelmä. Koneeni tilttasi melkein aina kun Edonkey "completoi" isoa fileä (lue: yli 300mb). Ilmeisesti Nortonin taustalla toimiva virusturva oli ihmeissään tuosta operaatiosta ja aiheutti koneen kaatumisen. Tuloksena oli lähes aina korruptoitunut tiedosto.

Vaan sekin ongelma tosiaan ratkesi defraggaamalla kovo ja ottamalla Norttonin taustascannaus pois päältä. Voi ne virukset silti säännöllisesti tarkastella...
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. toukokuuta 2002 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän XP:tä ja nortonia, eikä ole ollut pahemmin ongelmia.
Sadoista tiedostoista tullut vain n.5 corrupted tiedostoa.
Ja kyllä tuon kovalevyn "järjestely" kannattaa tehdä aina välillä, vaikkei olisi ongelmia sen kanssa..
Quest_85
_
30. toukokuuta 2002 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on XP ja Panda-antivirus...=) Voiko korruptoituminen johtua viruksen torjunta ohjelmasta...?
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. toukokuuta 2002 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta en tiedä.
ykiduden mielestä siitä voi olla haittaa, mutta itselläni ei ole ollut noita ongelmia, eikä kenelläkään kaverillani.
Käytän norton 2002 versiota ja kaikki päivitykset haettu.
Hmm.. Ja tunge se panda johonkin "syvälle" :)
Quest_85
_
30. toukokuuta 2002 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jake.k... Sanoppa toi mun vanhemmille...=) Mun puolesta vaik ei ois koko virus ohjelmaa... Mul on ollu kone koht 5v eikä ainuttakaan virusta...
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. toukokuuta 2002 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ollu kone n.15 vuotta, silloin alussa kylläkin C64 mikä on vieläkin tallessa, muisto esineenä.
Viruksia on tullut muutamia, riippuu paljon missä paikoissa ollut ja mitä imuttaa. Sähköposti on toinen p*skamainen juttu.
Edellinen virus minkä olen saanut on love letter, se ei päässyt aktivoitumaan koneelleni, koska norton havaitsi sen.
Pahimmassa tapauksessa virus voi olla sellainen, että se tuhoaa sinun bioksen, ja sitten emolevy kauppaan..
victrox
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2002 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka nämä virukset eivät olekaan tämän topicin alaista juttua enää niin sanonpa sanani tänne :)
Huvittavaa on se kun meillä on kolme konetta joista yksi mulla, yksi faijalla ja yksi broidilla, niin mulla joka eniten imuttelee ja mitä kummallisimmista paikoista mitä epäilyttävimpiä tiedostoja niin mulla on aina ollut kaikista vähiten viruksia.
Ne pari virusta jotka ovat olleet joskus ovat olleet vaaratonta mallia jotka eivät oikeastaan tehneet edes mitään. Toisin kun faijalla ja broidilla on viruksia vähän silloin tällöin :)
humis
_
3. kesäkuuta 2002 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, vahvistan vaan jaken sanaa kun itse käytän xp + norton antivirus 2002 eikä ongelmia ole tullut. Tuskin johtuu norttonista.

Nii, mulla ei sit oo ollut viruksia pitkään aikaan, viimeksi varmaan 4v sitten, kun eräs virus esti koneen boottamista OS:ään joka korjautui siihen tarkoitetulla boot diskillä.
Mainos
_
__

_
ykidude
Member
_
4. kesäkuuta 2002 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu tietenkin laudasta, biossista ja piirisarjasta.. Itselläni erittäin epävakaa yhdistelmä: abitin emolevy, vian piirisarja ja xp. Mulla ja eräällä kaverilla (jolla miltei sama kokoonpano) oli todellakin hyötyä siitä, että otti norttonin pois taustascannauksesta.

Isojen filejen kanssa tuli välillä ongelmia aasin "completoidessa" niitä.. Enää sitä ongelmaa ei ole ollut - Norttonin taustascannin otin hel**ttiin -> virukset tarkistan silti säännöllisesti ko. softalla.

Quest_85: koita nyt aluksi defragata kovalevysi - jos tämäkään ei auta, niin koitappa sitten ilman Pandaa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. kesäkuuta 2002 @ 08:18

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > corrupted...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy