User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.10.2025 / 18:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hintaa muistin lisäykselle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hintaa muistin lisäykselle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
w00tman
Junior Member
_
30. toukokuuta 2006 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin sitä minä vaan kun ajattelin muistia lisätä minun surkeaan 256 muistiin:D... niin paljonko ois hintaa suunnilleen sen lisäykseen vaikka 512,1024?

kiitos
Senior Member
_
30. toukokuuta 2006 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistien hintoja voi vertailla mbnet:istä.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26317

Sinun täytyy varmistua mitä muistia koneessa on, jotta osaat ostaa oikeanlaisen kamman. Itse kamman asennus on helppo toimenpide kunhan vain vapaita muistipaikkoja löytyy.

Tuossa vielä muutaman DDR kamman hinnat mikromajasta

Koriin 39.00 € BUFFALO 512MB DDR400 CL2,5
Koriin 89.00 € BUFFALO 1GB DDR400 CL3
http://www.mikromaja.fi/majaContent.php?sub=47&by=

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2006 @ 18:19

w00tman
Junior Member
_
31. toukokuuta 2006 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok kiitos...
Mainos
_
__

_
shelby
Member
_
2. kesäkuuta 2006 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä laitan tähän tän kyssärin. On ennestään Kingstonin 512 kampa ja yritin lisätä TwinMosin samanlaista, ei pelittänyt. Käytin yksin TM:ää, kunnossa oli. Sit löysin Kingstonin 256:n ja noi pelaa yhdessä, siis nyt Everest näyttää 766MB. Eikö noi TM ja Kingston pelaa keskenää? Kokeilin slottipaikkojen vaihtoa etc.

e. ei pelaa TwinMos Kingstonin kaa vaikka miten yrittää. Oisin vaan kuullu kokemuksia porukoilta.

Mustang is best!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. kesäkuuta 2006 @ 12:02

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hintaa muistin lisäykselle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy