User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey tyhjensi downloadit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
edonkey tyhjensi downloadit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jkmala
Suspended due to non-functional email address
_
29. toukokuuta 2002 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun kone tilttas edonkeylla lataamisen ja NHLn pelaamisen aikana. Sitten kun mä avasin koneen ja edonkeyn uudelleen download -välilehdellä ei enään ollut mitään/niitä tiedostoja, joita olin jo pitkän hetken ehtinyt ladata koneelleni. Ei viitsisi ihan heti luovuttaa ja aloittaa alusta, koska kyseisten tiedostojen lataukset löytyy edonkeyn temp-kansiosta.

Kysymys onkin, voinko kertoa edonkeylle, että tiedosto temp-kansiosta on vanha tietty downloadi jota voi jatkaa?

Jos en, niin voin varmaan hyvin mielin deletoida ne temp-kansiosta tilaa vievät tiedostot, joita edonkey ei siis enään löydä, mutta vievät kovalevyltä aika paljon tilaa?
victrox
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2002 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kävi samalla tavalla joskus kun mutsi sammutti koneen suoraan virtanapista. Suurin osa filuista katos aasista mutta ei koneelta... Aikani mietittyä ja säädettyä totesin että paras vaan nollata koko aasin lista, poistaa kaikki tempit ja aloittaa alusta.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey tyhjensi downloadit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy