User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 06:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-asema ei toimi ollenkaan.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-asema ei toimi ollenkaan.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Haha
Newbie
_
31. toukokuuta 2006 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tapellu tän asian kanssa jo niin kauan että en jaksa enää.
Eli kun pistän levyn asemaan mitään ei tapahdu, kun sitten myöhemmin klikkaan dvd-asemaa se sanoo " aseta levyke asemaan E:." vaikka se levyke on jo siellä.

Aseman laite on: Samsung DVD-ROM SD-616Q
Staff Member

32 tuotearviota
_
31. toukokuuta 2006 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tapahtuuko tämä kaikilla levyillä?
Oletko koittanut laitehallinnan kautta poistaa asemaa ja antaa Windowsin tunnistaa sen uudestaan?
Haha
Newbie
_
31. toukokuuta 2006 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki vianmääritys ohjeet olen mennyt läpi, eli oon koittanu poistaa ja antaa windowsin tunnistaa, eikä toimi millään levyllä.
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2006 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko firmware päivitystä kokeillut?
Haha
Newbie
_
2. kesäkuuta 2006 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs tuommoinen firmware asennetaan. Oon kyllä sen jo netistä ladannut.
Moderator

1 tuotearvio
_
2. kesäkuuta 2006 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleensä ajetaan erillinen exe-tiedosto. ohjelma pyytää sammuttamaan kaikki ylimääräiset ohjelmat ja flashaa aseman muistipiirin.
Haha
Newbie
_
5. kesäkuuta 2006 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuokaan mitään auttanut.
Voisiko vika olla koneen sisällä, jos joku johto mennyt pois paikoiltaan tai jotain?
Senior Member

2 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2006 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1.Onko esim. Daemon Tools asennettuna?
2. onko levy tyhjä?/kopioitu?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2006 @ 11:17

TyV
Newbie
_
5. kesäkuuta 2006 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota en tiedä liittyykö mitenkään kyseiseen asiaan...Mutta aikanaan tuli ongelmia polttavan cd-aseman kanssa ja aikani kun vikaa metsästelin ja poistelin puolet koneelle asentamistani ohjelmista jotka voisivat aiheuttaa jotain, niin syyksi paljastui nimon codeccipackki... Lähinnä pointti on että vika voi olla jossakin aivan muualla kuin aluperin luulisi...
Haha
Newbie
_
5. kesäkuuta 2006 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on alcohol 120% oon ottanu kaikki sen virtuaaliasemat pois päältä.
Eikä mikään levy toimi oli tyhjä taikka piraatti tai joku muu vastaava.
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2006 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiikos se asema käynnistyksessä?
Eli laitat jonkun boottaavan levyn sisään (windows) ja setupista pistät sen boottaamaan cd:ltä
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-asema ei toimi ollenkaan.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy