User Käyttäjä Salasana  

lauantai 28.12.2024 / 14:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > audacityssä ei äänitys onnistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Audacityssä ei äänitys onnistu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
blacked81
Newbie
_
1. kesäkuuta 2006 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt Audacityä Windowsin puolella monia kertoja, mutta sitten kun koneeseen piti asentaa Linux Ubuntu monien eri syiden takia, en olekkaan enään saanut audacityssä nauhoitusta onnistumaan. Windowsissa se sujui suhkoht hyvin, pieniä ongelmia lukuunottamatta. En ole lähes ikinä käyttänyt Linuxia, joten kokemusta ei siltä puolelta ole, mutta olen liittänyt johdot samalla tavalla kuin ne olivat windowsissa ja olen säätänyt mielestäni ääniasetukset oikein mikseristä ja äänet kyllä kuuluvatkin nauhoituksen aikana, mutta mitään ei audacity ei ota nauhalle, eli missä voisi olla vika? Olen yrittänyt audacityn ohjetta lukea, mutta vielä toistaiseksi en ole onnistunut ratkaisua löytämään.
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2006 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli se että äänilähde kuuluu kaiuttimista kun sitä toistaa niin kertoo että playback puolelta on mikserissä nauhoituslähde toistossa, mutta onko capture puolelta oikea nauhoituslähde valittuna (eli ei punaista rastia ja voluumitaso ei ole nollassa)?
blacked81
Newbie
_
2. kesäkuuta 2006 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä toiminut tuolla tavalla, kokeilin ja vielä moneen kertaan, joten vika ei ole siinä ainakaan.
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2006 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneella jolla tuota aikanaan säädin oli kaksi eri noita äänilaitteita vaikka kyse oli yhdestä äänipiiristä, kannattaa tarkistaa molempien asetukset.
Mainos
_
__

_
blacked81
Newbie
_
2. kesäkuuta 2006 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, huomasin, että niitä on kaksi ja kokeilin myös sitä vaihtoehtoa, mutta eipä vaan toiminut.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > audacityssä ei äänitys onnistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy