User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 17:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > cd aseman ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cd aseman ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2006 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tämmönen aika vanha polttava asema SONY CD-RW CRX140E ja kun yritän polttaa tällä cd-rwtä niin kone sekoo ja poltto epäonnistuu samoin käy kun yritän tyhjentää cdtä...Eli siis poltto ohjelma vaan tilttaa eikä mitään tapahdu en pysty avaan mitään uutta sovellustakaan.Mun ajuri cd on hukassa ku tää on niin vanha asema ja tällä normaalien cdeiden poltto onnistuu ihan normaalisti.Mutta ei tue kaikkia 800Mtn cdeitä sanoo vaan että aseta levy asemaan.Normaalien 700Mt cdeiden poltto onnistuu hyvin.Käytän yleensä Neroo ja oon koittanu paria muuta ilmasta ohjelmaa esim.CDBurnerXP Pro 3 sama ongelma tulee...
Niin ja nää mun Cd-Rwt on Maxel CD-RW 80 HIGH SPEED 700MB

Eli pitäsköhän mun asentaa ajurit tähän asemaan jostain jos joku löytäis tähän ajurit vai mitä pitäs tehdä?

Asema on SONY CD-RW CRX140E
Tepsu9
Senior Member
_
2. kesäkuuta 2006 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajurit saat alla olevasta os. Siellä on eri käyttiksille kun et ilmoittanut mikä OS sinulla on. http://www.cdrom-drivers.com/companies/965.htm

Member

2 tuotearviota
_
2. kesäkuuta 2006 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows XP
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > cd aseman ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy