Daemon tools ja mountaaminen
|
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. kesäkuuta 2006 @ 16:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on koneella useita vanhoja pelejä (Falloutit, Rollcage jne.), joita pelaan aina kerrallaan n.15 min, kunnes kyllästyn ja vaihdan toiseen. Jatkuva cd-rumba on pitkästyttävää ja ajattelin Daemon Toolsia ratkaisijaksi. Eli minulta löytyy kaikki alkuperäiset cd:t enkä ole ladannut näitä netistä.(todisteita tarvittaessa) Luin säännöt, tän pitäisi olla ok.
Kävin Daemon Tools-oppaan läpi ja se on selvää, mutta eikö minun pidä tehdä tahtomastani cd:stä image, jotta sen voi mountata?
Ja pitääkö se koko cd kopioida vai riittäkö, jos sieltä löytää ne tarvittavat tiedostot, jotta cd "muka on asemassa?"
Tiedän, että ongelman voisi kiertää toista kautta, mutta siitähän täällä ei puhuta :) Ja pitäähän sitä oppia käyttämään näitä ohjelmia joskus, pelaan myös paljon BF2:sta, jonka dvd:n kanssa renkkaaminen ärsyttää. Jatkuva dvd:n pitäminen asemassa ärsyttää myös, kun hurisee taustalla. Ongelmana vain, että punkbuster kuulemma tulkitsee sen "huijaamiseksi", kun daemon tools tai alcohol taustalla. Tai jotenkin niin, ei vain toiminut suoraan feikkiasemalla.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
4. kesäkuuta 2006 @ 18:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Kävin Daemon Tools-oppaan läpi ja se on selvää, mutta eikö minun pidä tehdä tahtomastani cd:stä image, jotta sen voi mountata?
Pitää tehdä image.Imagen teko onnistuu esim:Nerolla näppärästi.
Quote: pitääkö se koko cd kopioida vai riittäkö, jos sieltä löytää ne tarvittavat tiedostot, jotta cd "muka on asemassa?"
Joudut kopioimaan koko levyn,että saat toimimaan.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
4. kesäkuuta 2006 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
*edit*
löysin googlella kattavan oppaan, joten ei tarvitse täällä sitä levitellä. Kiitos turskalle avusta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. kesäkuuta 2006 @ 19:30
|
Member
1 tuotearvio
|
5. kesäkuuta 2006 @ 09:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako tätä daemonia mistään, ettei siinä olisi ad-awarea?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2006 @ 09:14
|
AfterDawn Addict
|
5. kesäkuuta 2006 @ 09:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Ensinnäkin se on adware (ad-aware on adwaren yms. poisto-ohjelma) ja sen voi jättää asentamatta kun katsot, että "Daemon tools searchbar" ei ole merkattuna asennusvaiheessa ;)
EDIT: katso täältä -> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/262594 (4. kuva ylhäältä)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2006 @ 09:34
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
5. kesäkuuta 2006 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Tai haet version 3.47
|
Member
1 tuotearvio
|
7. kesäkuuta 2006 @ 11:38 |
Linkki tähän viestiin
|
okei. Kiitos :)
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2006 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei tuli vielä yksi ongelma eteen. Mulla on useampi cd, joista tahdon tehdä yhden imagen. Miten sellainen onnistuu? Pystyn tekemään kaikista oman, mutta esim. 3 cd:n fallout tactics olisi paljon kivempi yhdellä dvd:llä.
Ohjelmana olen käyttänyt uusinta Alcohol 120%, oli muuten hyvä hankinta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2006 @ 08:45
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2006 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo pelien CD levyjen yhdistäminen DVD:ksi on hiukan hankalaa. Joissain peleissä homma toimii niin että kaikki levyt purkaa samaan paikkaan, toisissa levyissä pitää käyttää tämän lisäksi esim. http://support.microsoft.com/kb/255905/EN-US/
Orca:a asennusohjelman muokkaamiseen. Sitten on vielä levyjä joita ei voi kopiosuojauksen takia yhdistää.
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2006 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ahaa...no entäs kahden DVD:n yhdistäminen yhdeksi imageksi? Esim. Call of Duty 2 on kahdella dvd:llä.
Ja toi ORCA vähän arveluttaa, kun siellä lukee, että Mikkisofta ei takaa mitään, koska ohjelma voi jättää järjestelmän epävakaaseen tilaan tai jne... Juuri käyttäjän virheiden takia. Ja niitähän minä teen, säännöllisen epäsäännöllisesti :)
|
Mainos
|
  |
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2006 @ 15:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama toiminee noissa DVD-levyissä kuin CD-levyissäkin. Noita on muitakin editoreita ja netistä löytyy myös joillekkin peleille oppaita asian suhteen.
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=105212 esim. Doom 3:lle. Tuon soveltaminen toiminee myös monissa muissakin peleissä.
|