User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 05:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > daxter
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Daxter
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
inbox
Newbie
_
5. kesäkuuta 2006 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nicky1
Junior Member
_
6. kesäkuuta 2006 @ 05:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
plääh!
Datamies
Suspended due to non-functional email address
_
8. heinäkuuta 2006 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
daxter on huippu-peli.oon kyl pääsy vast 61% läpi ku oon jumiutunut yhteen kohtaan...perhana!!!!!!
Member
_
8. heinäkuuta 2006 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun nyt sais sen ison devhookilla toimimaan...

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.4Ghz / Asus P5B / Radeon X1950XT 256mb / Western Digital 400GB + 500GB + LaCie External Hard Drive 200GB / Zalman 460W / +sälät...
Hermunen
Newbie
_
26. marraskuuta 2006 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen jumittunut kohtaan 75 % pelattuna. Se loppuvastus tossa kohdin peliä on ihan ylitsepääsemätön. En ole pariin viikkoon edes pelannut, kun en millään saa listittyä sitä ötökkää. Oisko vinkkejä miten sen sais listittyä ja pääsis pelissä eteenpäin?
nokandu
_
1. joulukuuta 2006 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh ehkä päävastuksista voisi luopua ja kehitää joku vastaava loppuhuipennukseksi peleihin. Itse hajoilin kllzonessa kun siinä tuli nelijalkainen robotti vastaan, pelasin 3 päivää yhtä kohtaa. Ja sitten että pääsi siihen kohtaan piti pelata yksi taso aina uudestaan, ei tehnyt mieli välillä tehdä muuta psp:llä.
Datamies
_
13. joulukuuta 2006 @ 07:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse vedin daxterin lopparin läpi parissa päivässä....vinkkinä voisi olla että koita hyppiä mahdollisimman paljon....se on 3 osainen...viimeinen osa on jo huomattavasti helpompi...lopuksi kun olet päässyt pelin läpi se käy niin tylsäksi ettei uudelleen peluu voisi vähempää kiinnostaa... :/
Hermunen
Newbie
_
27. tammikuuta 2007 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jipii, sain tänään nakutettua läpi ton loppuvastuksen. :D Menikin pari kuukautta pelaamatta. En nyt oikein tiedä, että loppuiko peli, kun jonkinlaiset loputekstit näytössä kyllä alkoivat pyörimään, mutta silti väliaikatieto ruutu näyttää, että 78 % pelattuna. O_0

Mua on alkanut himottaan hankkia Pleikka kakkonen, kun tolle PSP:lle tuntuu ilmestyvän niin hitaasti hyviä pelejä, että hermot menee. Tai sitten pitäisi vaihtoehtoisesti opetella tykkäilemään myös auto, urheilu- ja räiskintäpeleistä, kun niitä tuntuu piisaavaan PSP:lle, mutta hyvät tasohyppelypelit ovat kiven alla..
di3go
Inactive
_
29. tammikuuta 2007 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vinkkiä kehiin: oon pelannu 40% ja oon sellases paikas missä on niitä jää paloja mitä pitää sulatella yms. En tajua miten pääsen sinne ylös 'ulokkeelle'. Kiitos etu käteen jos joku tuosta jotain tajusi =)
Datamies
_
30. tammikuuta 2007 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
luulenpa että tarkoitat fish cannerya....pirun ärsyttävä kenttä.sun pitää hyppiä sellasten isojen jääpalojen päällä ja sulattaa niitä sen verran et pääset niiden päälle. enpä pysty oikeen paremmin neuvoon.

Ei riemulla rajaa, kun himassa DATAA!!!
Atte_Boy
_
31. tammikuuta 2007 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedättekö Miten Pääsisi sen Daxterin Lentävän Ison Sirkka Vastuksen
se On ärsyttävä pääsen siihen asti kun semenee seinille Imemään jotain
ja päästää pepusta jotain punaisia lentäviä ötököitä olen tappanut niitä
Varmaan 100 keralla enkä tiedä miten sen voisi tappaa kun se lentää kokoajan seinille Jos voitte auttaa niin voitteko kirjoittaa miten
sen pääsee nopeasti :)
Datamies
_
1. helmikuuta 2007 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sun pitää ampuu sitä sil yliääni aseel tai liekinheittimel.

Ei riemulla rajaa, kun himassa DATAA!!!
Mainos
_
__

_
Hermunen
Newbie
_
1. helmikuuta 2007 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen nakuttanut nyt daxteria joka päivä, kun haluttaisi saada se 1000 kerättyä pääsiäismunaa täyteen, vaikka pelin olenkin jo läpi päässyt. 819 munaa on nyt kerättynä. Tylsää vain kiertää kenttiä, jotka on jo kertaalleen pelannut läpi. Ja kysymyskin olisi. City Streetsillä on yhden katoksen päällä iso kasa munia jemmassa, mutta en käsitä, kuinka ihmeessä ne sieltä saa kerättyä, kun sinne ei pääse hyppäämään/lentämään mitenkään?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > daxter

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy