User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 11:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > ffdshow häiritsee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FFDShow häiritsee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
5. kesäkuuta 2006 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun menen pelaamaan niin tuntuu siltä että kone jumittelee enemmän. Tämä alkoi siitä lähtien, kun asensin loistavan videofiltterin, ffdshown. Olen huomannut, että ruudun oikealle alakulmalle ilmestyy hirveästi (n.30 ffdshow logoa) kun olen sulkenut jonkun pelin. Mitä minun pitäisi tehdä, että se ohjelma ei sekaantuisi pelivideoihin? Pitäisikö joitakin asetuksia muutella?
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. kesäkuuta 2006 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tiedät mitä pakkausta pelivideot käyttävät voit poistaa sen käytöstä FFDshow asetuksista. Jos et itse tiedä niin kerro pelin nimi niin toivottavasti joku löytää sen codec:in mitä peli käyttää.
pkaksp
Moderator
_
5. kesäkuuta 2006 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit myös ottaa nuo trayn logot pois käytöstä FFDSHOW:n asetuksista. Ffdswhon video decoder configuration -> Rasti pois kohdasta "Show tray icon".

Sama homma myös audio decoderille.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. kesäkuuta 2006 @ 13:30

Member
_
5. kesäkuuta 2006 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oblivionia kun pelaan niin tulee ne tyhmät logot minulla näkyviin.
pelin käyttöohjeissa sekä readme-tiedostossa ainakin lukee että ehdottomasti kaikki taustaohjelmat pois. Minä kyllä tiedän ainakin mistä saan sen ffdshown pois käytöstä ilman etten tarvitse poistaa sitä. Yritän ottaa selville mitä videopakausta tämä peli käyttää...
Senior Member
_
6. kesäkuuta 2006 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:

Darius6
Junior Member
25. huhtikuuta 2006 @ 06:04

FFDSHOW audio decoder > Info & debug,siellä pn alhaalla tuollainen "don't use ffdshow in..."-kohta,jossa saattaa lukea valmiina explorer.exe. Siihen perään vaan kaksoispilkku (;) Ja oblivion.exe. Ei pitäis enää pelin jälkeen kummitella sadat FF-logot.

Mainos
_
__

_
Member
_
6. kesäkuuta 2006 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin. Tein tämän. Onko mitään mahdollisuutta asettaa muita exe-tiedostoja, joihin ffdshow ei saa sekaantua?

EDIT: Joo, sainkin selville. Elikkä kaksoispilkku ja sen jälkeen toinen ohjelma. Hyvä MINÄ!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2006 @ 17:09

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > ffdshow häiritsee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy