User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 19:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta liberty city stories pc:lle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
GTA Liberty City Stories PC:lle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
8. kesäkuuta 2006 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katselin äsken Anttilan Top Ten mainoksia ja häkellyin siitä, kun se GTA LCS on jo kai myynnissä Playstation kakkoselle.
Milloin se tulee PC:lle? Olisi kiva tietää. Ei varmaan kovin kallis kun kerran PSP:lle alunperin tehty eikä näin ollen voi vaatia tietokoneeltani (joka kesti GTA San Andreas-pelinkin) liikoja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. kesäkuuta 2006 @ 16:22

Senior Member

7 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2006 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näillä näkymin ei tule koskaan pc:lle... jos kiinnostaa peli noin paljon niin kannaataa hankkia PS2 emulaattori pc:lle :)

Q9550 / Asus P5Q-PRO / Gainward 4850 / DDR2 Kingston HyperX 8GT / Zalman ZM600-HP Silent 600W / SATAII 2TB

Bite IT!
Fight IT!
Member
_
14. heinäkuuta 2006 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Isoveli ossti mulle ton ps2 pelin mulle. :) Joten nyt on ihan sama tuleeko se pc:lle vai ei.
aIIu
Newbie
_
14. heinäkuuta 2006 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kerro toki DimaWee mistä toimivan ps2 emulaattorin saa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2006 @ 23:29

AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2006 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, ei ole toimivia ps2 emulaattoreita pc:lle näkynyt...
Joten mistäs semmoisen saa?

EDIT: typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. heinäkuuta 2006 @ 14:41

Member
_
22. heinäkuuta 2006 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On olemassa toimiva PS2-emulaattori (muistaakseni nimeltään PCSX2) joka toistaa jopa useampiakin pelejä, niinkuin esimerkiksi Final Fantasy 10. Mutta ongelmapuoli taas on että harvat kotikoneet ovat niin jättitehokkaita että kykenisivät pyörittämään pelejä kunnolla edes 20-30 fps. Mutta parhaiten pääsee kun ostaa kunnon Pleikkarin :) Hopeinen versiokaan ei onneksi enää kovin kallis ole.

Ja offtopicia: En todellakaan toivonut että PS3 ilmestyisi näin aikaisin. Vanhan kunnon PS2-pelejä ei saisi raiskata! Jos FF12 tulee PS2:lle, niin sitä ei saa pistää millekään XBoxille saati sitten PS3:lle! Itselläni ei riitä varaa uuden konsolin hankintaan saati sitten pelienkään, jos ne tulevat maksamaan keskimäärin 80 euroa.
Senior Member
_
22. heinäkuuta 2006 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen itse peliarvostelija ja luultavammin se on tulossa tietokoneelle. Sen pitäisi tulla ensi vuoden keväällä jos on tullakseen. Tosin Rockstar North ei ole vielä kertonut julkaisupäivää mutta sen tulisi tulla tietokoneelle.

Ainakin niin on E3-messuilla vihjailtu, kun siitä videota katsoin ja kirjoitin siitä raporttia vuoden alkupuoliskolla. Niin ja jos ette usko että olen arvostelija, niin ehkäpäs tuolta näette: Planeettapelaaja.com - http://www.planeettapelaaja.com/ pieni mutta järeä verkkolehti.

Niinhän se myös on että ps3:n pelit tulevat maksamaan rutkasti enemmän. Se johtuu Sonyn suunnitelmista ja kasvaneesta verosta. Koska Xbox 360 on etulyönti asema varallisuudessa on sonyn pakko saada se kiinni. Se onnistuu vain nostamalla hintoja, sillä tällä hetkellä PS3 projekti on tappion puolella. Niin ps3 on jo rakennettu, siis ison-britannian versiot ovat jo valmiit. Isoista briteistä kannattaa myös hankkia laite jos haluaa suuremman kiintolevyn. Tosin sitten pelien maa-alue rajoituksien takia pelitkin tulee ostaa isosta briteistä tai riippuu siitä miten tarkasti aluerajoitukset vedetään. PS3:n pelit maksavat noin 5 e enemmän kuin xbox 360:n pelit, eli noin 70 euroa, ja nousevat siitä. 60 euroa on halvin peli, 100 e kallein. Esimerkiksi GTA jos se tulee ps3:lle (mutta ei tule) niin se maksaisi aika vitusti. Eli ostas xbox 360 ja sille pelejä, vaikka GTA: Liberty City ;)

Cheers!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2006 @ 17:45

ssepe
Member

1 tuotearvio
_
23. heinäkuuta 2006 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hassua, mulla ei toimi gta san andreas vaikka on intel celeron 2.83 ghz,keskusmuistia 512 ja näytönohjain sapphire radeon 9600pro :o
Member
_
30. heinäkuuta 2006 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa.. GTA SA? Minä kun luulin että täällä kysyttiin GTA LCS:sta.

EDIT: Kiitos Gocom tiedosta, että tulee (todennäköisesti) PC:lle! Hyvä, että peliarvostelijoitakin täällä nähdään. Heihin kun voi luottaa parhaiten.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2006 @ 20:13

Senior Member
_
31. heinäkuuta 2006 @ 02:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No problema, on kiva olla avuksi :)

Cheers!
Mainos
_
__

_
mijuve
Suspended due to non-functional email address
_
20. marraskuuta 2006 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mäki oon miettinyt noita emulaattori touhuja.. Tietääköhän kukaan et mistä saa hyvän emulaattorin??
Ja sit luulis gta lcs toimivat 2 gigan ram ja nvidia geforse 7900gt :o
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta liberty city stories pc:lle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy