User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 09:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > .daa tiedostot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.daa tiedostot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
napu
Newbie
_
10. kesäkuuta 2006 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on semmone ongelma et hain godfather pelin, ja se tuli .daa muodossa, ja oon koittanu selvittää et millä semmosia tiedostoja käytetää ja miten, mutta turhaan.:D eli voisko joku ystävällisesti kertoo mulle..? =)

kiitos jo etukäteen
Mestaus
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. kesäkuuta 2006 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hain?Meinasitko et waretit sen??Ja piratismi on näil foorumeil kielletty!Oon ite ollut jo jäähyl 2 päivöö
Afroninja
Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. tiedän ohjelman mutta vaikuttaa et oot warennu ni eipä tule apua täältä.
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
10. kesäkuuta 2006 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisit muotoillut sun lausettas niin se ei ois ollu piratismia :), käyppäs lukemassa säännöt niin selventäisi hiukan.

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
11. kesäkuuta 2006 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2006 @ 11:40

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > .daa tiedostot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy