User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 03:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n70 ja kuvan hukassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
N70 ja kuvan hukassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tico
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ois tommonen luuri.. kun otan kuvia nii en löydä niitä mistää.. Puhelimen oma galleria ei suostu edes avautumaan ja Flexplorerillakaan niitä kuvia ei mistää löydy.. mutta sitten kun laittaa luurin kiinno koneeseen niin nokia kuvan siirto softa kyl ne jostain kaivaa.
jerman83
Newbie
_
10. kesäkuuta 2006 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valikko--> Galleria--> Kuvat ja Videot, niin siellä ne ovat valmiina.. ainakin minulla.. Taitaa olla huolto reissu edessä?!

miten muuten sinulla N70, kun käynnistät puhelimen tuleeko se aloitusääni aivan täysillä? mulla tulee ja mietin missä vika kun sitä ei voi edes säätää...
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
10. kesäkuuta 2006 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sitä varmaan voi säätää mitenkään. Onhan joissain samsungeissa samaan tapaan joku muu juttu perseelleen, varmaan uusimmissa versioissa korjattu.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Tico
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu.. niinkun sanoin nii Galleria ei suostu avautumaan ollenkaan.. joten taitaa olla huolto reissu todellakin edessä.. ja luonnollisesti Nokia huolto on niin sairaan nopee, että luuria saa odottaa jotai 3 kk ;D
KovaLuu
Member
_
17. kesäkuuta 2006 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laittaa äänettömälle puhelimen ennen kun laittaa kii nii ei kuulu ollenkaa
Senior Member

4 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2006 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vie puhelin päivitettäväksi, liikkeessä jossa huolletaan puhelimia, päivitykseen menee 0,5h ja saat sen yleensä päivässä.

Koita käynnistää puhelin muutamaan kertaan uudestaan ja tee vaikka resetointi sille..

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
KovaLuu
Member
_
11. heinäkuuta 2006 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kans joskus jollai teemalla ei suostunu menee galleriaa.. koita vaihtaa teema
Mainos
_
__

_
xmedia666
Senior Member
_
11. heinäkuuta 2006 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
miten muuten sinulla N70, kun käynnistät puhelimen tuleeko se aloitusääni aivan täysillä? mulla tulee ja mietin missä vika kun sitä ei voi edes säätää..
Jos ääni häiritsee niin ekiös senkin saa otettua kokonaan pois käytöstä, ainakin kaikissa itse omistamissani s60 puhelimissa on pystynyt?

: 5300 Xpress music

: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema

: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > n70 ja kuvan hukassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy