User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.10.2025 / 22:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emon hankinta mikä näistä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emon hankinta mikä näistä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ois tarkoitus päivitellä kakkoskonetta ja ajattelin jonkun noista emoista laittaa niin ajattelin ensin kysellä mielipidettä teiltä muilta joilla kenties on jokin noita emoista ett mitä mieltä olette. Prossesoriksi tulisi amd 3800+ venice
ABIT S939 NF4 ULTRA SATA RAID 8CH GBLAN
ASUS S939 NF4 ULTRA PCI-E 8CH GLAN RAID
MSI S939 NF4 ULTRA PCI-E 7.1 GLAN RAID
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. kesäkuuta 2006 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sulla toi prossu? vai meinaatko hankkia sen myös?? jos meinaat prossunkin hankkia suosittelen am2-kantaa. Silloin luonnollisesti tarviit emon jossa am2-kanta. Itse kuitenkin noista ottaisin msi:n emon..

a mon avis
Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä on toinen prossu ja meinasin hankkia tuon 3800:en. Eikä ole tarkoitus viellä siirtyä am2:een
Rhodius_X
Newbie
_
11. kesäkuuta 2006 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MSI:tä suosittelisin, itse ainakin tykkään. Toki muutkin ovat hyviä.

| Amd Athlon 1100Mhz | MSI K7T Power | 512Mb Sdram | NVIDIA GeForce MX 200 32Mb | 40Gb | Samsung Writemaster polttava | Win XP SP2 |
Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole mullakaan ollut toistaiseksi mitän ongelmia MSI:n tuotteiden kanssa. MSI on emolevyjen ykkönen, eli itse ainakin valitsisin sen.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2006 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
MSI on emolevyjen ykkönen
Päivän paras :) Ei silti et mitää pahaa sanottavaa siit olis mut kuitenki.

Nois emois ny ei ollu tuotenumeroit mut kuitenki itse luultavasti päätysin halvimpaan(koska tulee kakos koneeseen), ellei sit jotain ominaisuut joltain puutu mitä itse tarttet...

p.s. Asukse.l voi toi tuuletin ruvet pitelee äänt(voiha nois muisssakin alkaa mene ja tie...) mut jos kotelotuuletus o kohillaan ja tilaa riittää ni sen tilal voi vaihtaa vaik passiivisen "piirisarjatuulettimen".
Ja Kuulemma Asuksel o ollu ongelmii kingston.nin kaa mut itte en o huomannu...

Jos 3800+ prossuu hankit ni kato sit et saat halval, meinaa periaattees se o vaa tehdaskellotettu 3000+. 3700+ olis sit toine vaihtoehto jos onki sit puolet enemmä välimuistii.

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2006 @ 06:06

Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hintaa tuolle prossulle tulee 138?. yksi Msi emo on(k8n sli platinium) ja oon ollut todella tyytyväinen. prosessorille on jäähy jo valmiina eli zalmannin 7000b ja jos nb:een tuuletin rupeaa pitämään ääntä niin hommataan siihen passivi jäähy.
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2006 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Halvalla saat prosessorin. Mutta eikös näytönohjain mene siihen NB:n päälle noissa MSI-emoissa. Siihen on sitten vaikeampi vaihtaa mitään NB-cooleria. Itse noista valitsisin Asuksen, ihan vain siksi että on tuttu valmistaja itselleni. :-)

Mainos
_
__

_
Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se vähän hankalaa on mutt kyllä sen kikkailemalla saa ja tietysti riippuu siitä minkä mallisen siihen laittaa.Tuossa toisessa msi:ä on revoltecin jäähy ja se meni kyllä ihan iisisti mutta tiukkaa on.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > emon hankinta mikä näistä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy