User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 13:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike:source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike:Source
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
SexBuddy
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä mahtaa olla vikana ku yritän mennä pelaan counteria nettiin niin se ruksuttaa ku yritän kirjauta steamiin ku oon steamissa niin kaikissa peleissä lukee et pre-load complete vaikka on alku peräsenä onko kellään hajuakaa et mikä vois olla vikana ja oon yrittäny poistaa sen koneelta ja asentanu uuestaa mut kyllä se vanhalla koneella toimi ja oon poistanu sen sieltäki jo mut ei silti pelitä !!!!!!! ja siinä levyl minkä ostin niin siinä tuli mukana day of defeat ja death match oon kysyny muutamilt kavereilta mut ei osaa auttaa pitääskö ottaa yhteyttä steamiin ???

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2006 @ 13:47

Senior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuhoa clientregistry.blob -tiedosto ja kokeile uudelleen. se on yleensä siellä steam-kansiossa (esim c:\program files\valve\steam).
SexBuddy
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitäs sitte ku oon tuhonnu sen ????
meenkö uuestaa steamiin ??
SexBuddy
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auttanu se vain sanoo niiden pelien jälkeen missä pitäs lukia 100% ready nii siinä lukee siltikin vielä toi .....tin pre load complete
et mikäs nytte avuksi meenkö suosiolla kauppaan hakee uuen counterin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2006 @ 14:14

Moderator

5 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2006 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haku ammuntaa mutta koitas painaa siinä pelin kohalla oikeaa hiirennappia ja kato voitko valita install game tai jotain sellaista.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
SexBuddy
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon koittanu mut ei oo sellasta ku install game on vain osta peli poista ja joku toinen mut olisko et ku poistin sen steamin vanhalt koneelt nii olisko se menny jotenkin sekaisin ku aattelin et olisko sinne steamin accountiin jääny vanhan koneen tiedot ja se steam luulee et mä käytän sitä konesta vielä ?? olisko toi mahdollista

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2006 @ 16:55

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
10. kesäkuuta 2006 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa ottaa kyllä steamiin yhteyttä AINAKIN ennen kuin menet hankkimaan uuden countterin.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Senior Member

4 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2006 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä pitäisi pelittää vaikka kahessa koneessa yhtäaikaa. Itsellä asennettu 3een koneeseen ja hyvin toimii laneina. Kokeillut poistaa koko steam kansion vielä uninstallin jälkeen ja siivonnut rekisterin?

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
Senior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikun vaan testiin "login-logout", eli oikealla hiirennapilla painat siinä ruudun oikeassa alalaidassa (siellä missä kellokin on) olevan steamin kuvakkeen päällä ja valitse "settings -> login as different user" ja sitten wua uusiksi..
SexBuddy
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2006 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon koittanut jo kaikkea mutta ei oo auttanut meen maanantaina kylälle hakee uuen mut ensiksi ostan siihen toiseen koneeseen näyttö adapterin ku meni ukkosella prossu hajalle niin korjaus miehet oli laittanu siihen prossuun samanlaisen näyttö sovittimen mikä on näytön johdossa sit koitan laittaa counterin vanhalle koneelle jos ei toimi niin haen uuden pelin se on ainoa vaihto ehto vai mitä kaikki muut keinot on jo käytetty !!?
Senior Member

4 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2006 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En jaksa uskoa että pelissä olisi vika. Kokeilisin ennemmin koko koneen forkkausta ja winukan uudelleen asennusta.

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
SexBuddy
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii emmäkää jaksa uskoo et pelissä olisi vika mut kaveri sano et se voi mennä sekaisin ja se ei enää toimi
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2006 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kui et sä lähetä sille steamille mailia asiasta?

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
SexBuddy
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon lähettänyt jo ne antoi sieltä sellaiset ohjeet et millä sen sais toimii mut oon koittanu niitä ohjeita jo varmaa kolme kertaa enkä oo saanu toimimaan
VilleT91
Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko kokeillut poistaa steamia ja asentaa jonnekkin muualle kuin sinne nykyiseen paikkaan? Jos meet ostamaan uuden pelin niin siihen kannattaa varmaan luoda uusi acountti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2006 @ 17:36

SexBuddy
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2006 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä nyt koitan varmaan huomenna asentaa sen pelin vanhalle koneelle jahka saan siihen näyttöön sen adapterin jos ei toimi nii meen ostaan uuen counterin ja teen uuden accountin
Kremo
Suspended permanently
_
13. kesäkuuta 2006 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Cannattaa cyllä ostaa uus countteri, jos vanha ei toimi.
Meinaan sen verran hyvä peli on kyseessä :D

Yaaarrrrrrrggghh..!
SexBuddy
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2006 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siskoo mulle justiin 5 minuuttia sit toi uuen
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. kesäkuuta 2006 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En menisi missään tapauksessa ostamaan uutta. Ei se peli cd kuitenkaan voi seota, jos ei koe fyysisiä vaurioita. Jos kuitenkin uudet tunnukset pitäisi saada (steam seonnut niin pahasti), veisin vanhan kauppaan ja pyytäisin uuden, en ostaisi. Steamin väkeä täytyy vaan kovistella tarpeeksi, niin kyllä ne pistää tunnukset vaikka sitten sieltä päästä käsipelillä toimimaan, olethan sentään pelistäsi jo maksanut. Jos nyt kuitenkin olet jo uuden saanu, niin myy/anna vaikka vanha tunnuksineen jollekkin kaverille, niin saa hän kokeilla toimiiko. Kunnon guruhan ohittaa steamin (minäkin joskus sen alkuaikoina, ennenkuin ostin HL2:n ja Sorsan vielä erikseen [DoDin takia]) menen tullen, joten ei sen pitäisi olla ongelma.

E: Typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2006 @ 09:28

SexBuddy
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2006 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sen takia ostin uuden jos se toimisi vaikka vanhassa koneessa niin saan pelata kaverien kanssa tai annan siskolle jos se nyt ees toimii

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2006 @ 10:48

Tikantie
Suspended due to non-functional email address
_
26. kesäkuuta 2006 @ 05:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avaa steam ja mee sielt "games" ja sielt "activate a product... Sit siin lukee sul jotai pälä pälä ja ky painat next nii siihe pitää kirjottaa sun "koodi" joka lukee CS:S ohjeiden takana ku käännät sen lapun nii siel on koodi ja sun pitää kirjottaa se ja sit pitäs pystyy klikkaamaan launch nappulaa. Sit se alkaa lataa niitä pelejä joihi klikkaat launch ja sit ne alkaa lataa vaihtelee koneesta kuinka kauan. Ja sit ootat et ne lataa juot vaik kahvii. Ja sit pitäs rokata. Ja muista tähdätä aina päähä nii tapat kaikki oon ite iha "pro" lol.
SexBuddy
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2006 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en enää ikinä osta kyseistä peliä kaks oon ostanu ja kumpikaa ei toimi eka toimi mut toinen ei toiminut ollenkaa nii en enää pelaa kyseistä peliä ainakaa lähiaikoina
Pesukone
Suspended permanently
_
27. kesäkuuta 2006 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävitkö ostaan uuden, kun vanha ei toiminut :D ? Olisit eka kattonut onko DVD:sssä mitään naarmuja yms., koska jos se DVD oli kunnossa, niin mitä uus peli olisi auttanut?

When Cs 1.6 Goes Wrong...
SexBuddy
Junior Member
_
27. kesäkuuta 2006 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kummaskaa ei ollu naarmuja ja kaverilla tekee just samaa ku mulla eli ne cd on viallisia
Mainos
_
__

_
Pesukone
Suspended permanently
_
27. kesäkuuta 2006 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa otta yhteyttä Steamiin, ellet ole jo ottanut.

When Cs 1.6 Goes Wrong...

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike:source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy