User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 18:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > asdl modeemi thomson speedtouch 330 ja vista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ASDL modeemi Thomson SpeedTouch 330 ja Vista
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mediatech
Newbie
_
12. kesäkuuta 2006 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneessa Xp Pro ja kaikki toimii ok. Asensin Vistan (32 bit)Vistakin toimii ok, mutta pyytelee otsikon modeemille ajuria. Olen etsinyt , mutta enpä vaan ole ollut kait oikeessa paikassa. Onko ainoa vaihto-ehto hankkia uusi modeemi.
Jakuda
Junior Member
_
13. kesäkuuta 2006 @ 06:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valmistajan sivuilta olisit voinut katsoa:
http://www.speedtouch.co.uk/330.asp

Uutta modeemia ei välttämättä kannata vielä hankkia, koska Vista on vasta betavaiheessa ja se voi olla hyvinkin buginen vielä.
mediatech
Newbie
_
13. kesäkuuta 2006 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksestasi, toki olen käynyt valmistajan sivulla, mielestäni siellä on vain XPlle ajuri, ja kuten sanottu XPssä kaikki toimii ok. Olenko vaan niin puusilmä, että Vistaan tarvittavaa ajuria en nähnyt.Asensin Vistan eri osiolle kuin XPn, juuri ton Beta version takia, mutta kun halusin testailla.
Jakuda
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2006 @ 03:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan, jos XP:n ajurit eivät toimi Vistassa niin on aika epätodennäköistä, että Vistaan olisi tehty vielä omia ajureita, koska kuten jo sanoin, se on viellä keskeneräinen ja muutenkin aika uusi, eikä sille siten ole vielä ehditty/vaivauduttu tekemään ajureita.

Minulla itsellä netti toimi Vistassa ilman, että itse asentelin mitään ajureita, että en sitten tiedä mikä ero siinä on. Voi tietenkin olla, että toiset modeemit vaan toimivat ja toiset eivät vielä.
mediatech
Newbie
_
28. kesäkuuta 2006 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmani taitaa olla paikallinen, en asu nimittain Suomessa. Selailin eri foorumeilla ja loytyi kohtalotovereita, mutta eipa ratkaisua loytynyt sieltakaan. Kokeiltuani eri vaihto-ehtoja jopa joku suositteli 64-bitin ajurien asennustakin (ST 330:lle)???? Lienee kuitenkin niin, et ST 330 on vaan ja pysyy siella USB portissa ja Vista vinkuu modeemia verkkokortille, joka sekin mulla koneessa on. Palveluntarjojakaan ei viela pysty auttaan, joten Vistan uutuus tuo taalla ongelmia, kuten Jakuda aiheellisesti totesi. Luulisin, et verkkokorttia kayttava modeemi poistaisi ongelman, mut en ainakaan viela viiti alkaan vaihtaa, eras kaveri taannoin varotti, et han ei koskis usb modeemiin pitkalla tikullakaan. Jos saan ratkaistua ongelman, kerron lisaa.
Mainos
_
__

_
grillaaja
Newbie
_
30. kesäkuuta 2006 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heitä usb-möykky roskiin ja osta uusi modeemi

Sisäfilettä kiitos:D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > asdl modeemi thomson speedtouch 330 ja vista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy