User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 11:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > geforce 7600, rikkikö?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
GeForce 7600, rikkikö?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AmkUrpo
Newbie
_
15. kesäkuuta 2006 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hej minun uudehko NVIDIA GeForce 7600 Gt on alkanut ottamaan päähän, kotelo on auki ja meteli on ilman mitään tehorasitustakin (sarjassa notepäd auki) aivan käsittämätön... Tuuletin ilmeisesti pitää ääntä, mutta ääni eroaa normaaleista tuulettimista... se on jotenkin kohinaa (kuulostaa vähän moottorisahalta) voluumi siinä on luokkaa 3-5 kertaa vanhan radeon 8500:seni. Varsinkin kun koneen käynnistää on meteli jopa 2x perusmeteli.

Ostin näyttiksen verkkokaupasta, olen kuullut että sen palautus tulee maksamaan minulle rahaa jos tuotteessa ei olekkaan vikaa. Voiko tuo käsittämätön meteli olla "vakio-ominaisuus" vai uskallanko viedä sen takaisin kauppaan?

Kokemuksia kaltaisten korttien metelistä? Miten tietäisi varmasti että kyseessä olisi valmistusvika?

kiitän jo etukäteen avustanne! :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2006 @ 13:59

hanMIES85
Member

1 tuotearvio
_
15. kesäkuuta 2006 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä sen varmaan uskaltaa palauttaa epäinhimillisen metelin takia tai ostat suoraan uuden tuulettimen joka on orginaalia parempi esim: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14442
Senior Member

26 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2006 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse en kyllä rupeaisi takuunalaiseen korttiin vaihtamaan mitään. ensinnäkin se on turha kustannus, soita sinne verkkokauppa.comiin ja kysy asiaa. tuskin tuollainen meteli on normaalia.
wiggerman
Newbie
_
17. kesäkuuta 2006 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on kahden viikon palautusoikeus: "1.10 Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin Verkkokauppa.comiin."
Itse ainakin hommasin uuden tuulettimen koska pidin vakiotuuletinta mölisevänä (siinäkin tais muuten olla sellanen rahiseva ääni).

Amd Athlon 3200+
1GB DDR-400
Seagate barracuda 200gb s-ata
Antec sonata II
PNY geforce 7600gt
asus A8N5X

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2006 @ 11:23

Lemmy
Junior Member
_
11. heinäkuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on samanlainen ongelma GeForce 6600 ja epäilen että näytönohjain myös ylikuumenee. Pelatessa näyttiksen tuuletin rupee pitämään järkyttävää huutoa ei tosin aina, ja enemmin tai myöhemmin kone kaatuu.
Näytönohjain on n. vuoden vanha ja oon jo harkinnu uuden ostoa. Mitä ootte mieltä voisko olla ylikuumenemisen aiheuttamaa toi koneen kaatuminen? Ei melkein ikinä kaatunu windowsissa.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
11. heinäkuuta 2006 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimenomaan se juuri ne luultavasti aiheuttaakin, Huom vrt. windows käyttää 2d tilassa huomattavasti vähemmän resursseja -> pysyy viileämpänä.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > geforce 7600, rikkikö?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy