Päivityksiä koneeseeni kiitos?
|
|
Kremo
Suspended permanently
|
15. kesäkuuta 2006 @ 14:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ajattelin pistää tälläsen topicin ihan itteeni varten (^.^)
Voisiko joku pistää tänne kaikkia mahdollisia ajureita ja päivityksiä yms. millä saisin koneeni ajan tasalle. Mulla pätkii cs aika pahasti, joten kaiken maailman päivitys - linkkejä tänne vaan!
Koneen tiedot:
Suoritin: AMD Athlon 3200+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz
Muisti: 1022 MB RAM
Kovo: 160 GB
Näyttis: nVIDIA GeForce 6800 LE
Emolevy: Fujitsu Siemens D1607
Ps. Jos joku pistää nvidian sivun linkin, niin ole hyvä ja kerro minkä sieltä lataan: Graphics Driver, Games, utilities and tools... jne...
Ja toinen mikä mietitytti, että pistäkää joku linkii mistä sais uusimman DirectX hommelin. Mul on nyt DirectX 9.0c (en tiä onko uusin)
Kiitos kaikille vastanneille, pääpalkinnon pidän itselläni.
 Yaaarrrrrrrggghh..!
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. kesäkuuta 2006 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2006 @ 15:08
|
N1X3
Suspended permanently
|
15. kesäkuuta 2006 @ 16:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
N1X3
Suspended permanently
|
15. kesäkuuta 2006 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2006 @ 16:59
|
Moderator
7 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2006 @ 17:20 |
Linkki tähän viestiin
|
N1X3, hyvä se on toisia otsikosta valittaa kun ei itse hallitse edittiä ;-)
Kremo, kerran jo sua huomautettu tänään siitä 3v vanhaan ketjuun vastaamisesta "moi", joten olehhan alueiden ja otsikkojen kanssa tarkkana, tämän ketjun pkaksp jo hoitikin..
|
Kremo
Suspended permanently
|
15. kesäkuuta 2006 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttis on Windows XP Home SP2
N1X3 on ygs mun kaveri, joka ei osaa pelata CS, älkää rangaisko sitä.
Joo, en oo paljoo käytelly noita muita alueita, niin en tiennyt, että tällänenkin on.
Ja se moi oli vaan sen takkia, että näytin "[~_~(ERÄÄLLE!!!z0r!!)~_~]" kaverille, että junior membsGut eikä n0b0t voi lähettää viestejä niin vanhoihin juttuihin.
Kiitos lissää vielä jotain mahollisia ajureita. Oisko jotain ajureita äänikortille tai johki mikä vaikuttaa tähän äänentoistoon, meinaan on kaiuttimet alkanu rätiseen. DxDiag kertoi mulle, että tässä on joku Sigmatel C-Major Audio laite (jos auttaa niitten ajureiden kanssa.)
Niin tuolla Fujitsun sivulla tuli tällänen listä jotain ajureita tai jotain kun pistin mun serial numberin sinne:
http://support.fujitsu-siemens.com/Download/Showfiles.asp?lng=COM
Niin mitä/mitkä noista mää lataan?
Ps. Kiitos Nixe kuitenkin noista sun nettisivuista, latasin ne molemmat. Pusipusi sulle <3
 Yaaarrrrrrrggghh..!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2006 @ 17:44
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
16. kesäkuuta 2006 @ 05:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2006 @ 05:41
|
N1X3
Suspended permanently
|
16. kesäkuuta 2006 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: N1X3 on ygs mun kaveri, joka ei osaa pelata CS, älkää rangaisko sitä.
Quote: "[~_~(ERÄÄLLE!!!z0r!!)~_~]"
Haha.. :)
Hyvä et ne ajurit sait toimiin ku ennen en oo pahemmin kellekkää neuvonu mitää ajureita.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. kesäkuuta 2006 @ 07:58
|
Kremo
Suspended permanently
|
16. kesäkuuta 2006 @ 08:29 |
Linkki tähän viestiin
|
@ TeppoI : Niin mitä mää noista ajureista lataan, kun niitä on tossa sivulla ihan himouna.
 Yaaarrrrrrrggghh..!
|
Kremo
Suspended permanently
|
19. kesäkuuta 2006 @ 09:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei==!!==
 Yaaarrrrrrrggghh..!
|
Moderator
7 tuotearviota
|
19. kesäkuuta 2006 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: 11. Älä "töni" viestiketjuja ylöspäin näkyvyyden parantamiseksi.
...ettekö te Kremo & php_user, N1X3, JougaWeb ja mitä lie opi ikinä
itseasias, en tykkää huomautella tupla-nickejä
php_user
JougaWeb
-nickit tippuu nyt suspendiin, N1X3:lle riittäköön yks nick riittää niin ei tarvii jokaista huomautella kun te vaan leikitte täällä.... *huoh*
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
|
19. kesäkuuta 2006 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Kermo ei sun tarvii konettas ruveta päivittämään. Sulla on vaan jotain muuta häikkää tos koneessas. halvemmaks tulis vaan selvittää missä vika piilee.
|