User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > happyyyyyyyyyyyy !!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HAPPYYYYYYYYYYYY !!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Aceman87
Junior Member
_
1. kesäkuuta 2002 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä vaan halusin sanoa olevani niin onnellinen että tuntuu kuin ois vetänyt 5 annosta morfiinia ja ekstaasia ja viel viis bissee päälle. Mä en vois olla onnellisempi haaa haaa jeee jeee LOVE & PEACE !!! I love u all !!! Wohooo. Bless USA, bless every person alive and dead even Bill GAtes and his bug ridden software.... Mä vaan siiis oon niiiiiiiin onnellinen...iloitse Suomi koska minun toisesta käyttöpäivästä saakka buginen koneeni on saaanut nopeamman laajakaistan uuden kovon ja KAIKKI bugit on poistuneet jopa aasista. JEEEEEEEEEEEEE !!!

PS: Sori jos tämä häiritsi tai loukkasi jotakuta mutta olen vain niin iloinen ja halusin vain kertoa sen mailmalle =)))))))
victrox
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2002 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olkaamme kaikki iloisia puolestasi :P
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > happyyyyyyyyyyyy !!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy