User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 13:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Fidelaar
Senior Member
_
17. kesäkuuta 2006 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinkas monelle tuo uus patchi on tehny temppuja???
Itellä rupes temppuileen sillait, et servulle yhdistämisen jälkeen heittääkin työpöydälle takas silloin tällöin ja välillä kesken pelinkin.
Kaverilla rupes graffat nykiin ja lagaan, sen verran pahasti et vain commander ja sniper hommat onnistuu hyvin... lähitaistelusta ei tuu kaverilla mitään...
Joko uudessa päivityksessä oli jotain mikä nosti konetehovaatimuksia (ja sen takia kaverilla rupes lagaan) tai sitten jotain muuta pielessä, mun mielestä ainakin.

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2006 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi on ainakin ihan yleistä, että heittää työpöydälle kun yrittää joinata servulle ja servut kaatuu vähän väliä. Lagimista ei ainakaan mulla ole, mutta eihän sekään ole pois suljettu. Kannattaa kaveris kuitenkin ekana tarkistaa koneen kunto. Se on vaan niin, että kun EA tekee uusia päivityksiä, niin vanhojen bugien tilalle tulee uusia bugeja. Siitä ei pääse mihinkään.
SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2006 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samat temput tekee mulla kanssa. Nyttemmin harvoin, mutta kuitenkin n. joka 10:s kerta heittää työpöydälle. Grafiikoiden nykiminen tuli kanssa uuden patchin mukana myös. 1.22:een asti pystyin pelaamaan täysillä graffoilla jokaista karttaa, piirtoetäisyys 90%. 1.3 myötä pitää pelata mediumilla, jotta toimii moitteettomasti. Ja koneen kunto on sama ellei parempi kuin ennen. Kellotin hieman...kokeilin myös vanhoilla kelloilla ja sama nykiminen.

EA Games, Challenge Everything!
Fidelaar
Senior Member
_
17. kesäkuuta 2006 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin mäkin kaveria informoin, että uusin päivitys persiistä...

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
Senior Member
_
18. kesäkuuta 2006 @ 02:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
19. kesäkuuta 2006 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nooh...silloin tällöin nakkaa tosiaankin työpöydälle latauksen yhteydessä ja joskus ei ole tuo singon ammus tahtonut putkesta lähteä kun taas toisinaan näyttää lähtevän kaksi peräjälkeen vaikka vain yhden olen itseasiassa laukaissut.

Sattuuhan noita, mutta Armored Fury kyllä rulaa!! Meinasin jo tuossa heittää pelin romukoppaan pölyyntymään, mutta AF pelasti tilanteen *8)

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
19. kesäkuuta 2006 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi että se heittää työpöydälle korjaantu mulla ainakin sillen et en pistäny sitä join game nappii heti ku se oli ladannu mapin. Ku jos sitä painaa heti ei ainakaan mun kone pysty käsitteleen kaikkee dataa niin peli sammuu.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy