User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.10.2025 / 07:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > thermaltake big typhoon asennus (67 cpu lämpö)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Thermaltake Big Typhoon asennus (67 CPU lämpö)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nuuqis
Suspended due to non-functional email address
_
21. kesäkuuta 2006 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hain äsken http://only4pro.com/index.php?id=showitem&index=945 -tuulettimen, nyt tarvisin apua sen asentamisessa mun prossuun (AMD 64 3800+ x2). Kävin kattomassa biossista CPU lämpöä niin oli 67c. Onko jotain ohjetta ton asentamiseen? Mielummin kuvallista/suomalaista, mutta mikä tahansa käy. Tän mukana tuli tietysti tää Installation paperi mutta en tiedä mikä näistä pitäs valita ku on:
1.Back Plate Installation:
LGA775/P4/K7)
2.Heatsink Installation:
LG4775 Installation (standard)
LGA775 Installation (alternative)
P4 Installation
K7 Installation
K8 Installation (standard)
K8 Installation (alternative)

Mun emolevy on Asus A8NE-FM.
Junior Member
_
21. kesäkuuta 2006 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
K8 Installation (standard)
K8 Installation (alternative)

Noista löytyy ohjeet
Nuuqis
_
21. kesäkuuta 2006 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ne ees on, ja mistä löytyy? En kyllä ala googlettaa ku sieltä löytyy semmosta turhaa sössötystä että menis puol päivää etsiessä.
Nuuqis
_
21. kesäkuuta 2006 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homma hoidettu, toivottavasti :D. Aika iso tuuletin pienee koteloon, mutta sain sen sinne "ängettyä". Onko haittaa kun noi kupariputket (heatpipet?) on tosi lähellä muita koneen johtoja? Oon niitä välillä kokeillu ku jätin kannen auki, ei ne näytä kuumenevan? Heti ku olin ton tuulettimen asentanu menin biosiin ja siellä sanottiin että CPU on 60c, elikkä anturit on paskana? En usko että hyppää huoneenlämmöstä n. 20c->60c parissakymmenessä sekunnissa vaan koska menin biossiin. Miten ne sais korjattua?
Cear
Member
_
21. kesäkuuta 2006 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kato jollain ohjelmalla (esim. everest tai speedfan) ne lämmöt.
AfterDawn Addict
_
21. kesäkuuta 2006 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos anturi on rikki niin tuskin mikään softakaan näyttää lämpöjä oikein :)

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Mainos
_
__

_
Nuuqis
_
21. kesäkuuta 2006 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Everest (Home edition) näyttää: Emolevy 39, Aux 58, Kovo1: 53, Kovo2: 45
voiko antureita ostaa, tai korjata.. Vai tarviiko mun ees tietää lämpöjä kun on kiinni toi uus ihqboxi? Speedfan näyttää -129c ja muista ohjelmista en muistakkaan
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > thermaltake big typhoon asennus (67 cpu lämpö)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy