User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.3.2025 / 05:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > cd-levyn kuva
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CD-levyn kuva
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jokke1122
Suspended due to non-functional email address
_
21. kesäkuuta 2006 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aika tunari näissä hommissa =/

Kysyn nyt että miten tehdään CD-levylle kuva. miten niitä tiedostoja tehdään ja mistä niitä saa (jos saa).

Kyllä se on hanskassa miten se tiedosto siihen poltetaan CD-levylle, mutta se ei miten niitä tehdään itse, millä ohjelmalla...

Yritin tehdä Nero Cover Desingerillä sitä CD-levyn kuvaa itse, ja kun olin tehnyt tallensin sen, mutta kun kokeilin Nero Burning Romilla polttaa sitä oma tekemääni kuvaa Nero cover desinger sanoo ettei se pysty lukemaan sitä... Varmaan sen takia koska kun tein tolla sen kuvan ni samalla piti tehdä kannetkin.

Vastatkaa pian =)
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2006 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ymmärsinkö oikein, haluat polttaa kuvan/tekstiä levyn pintaan LightScribe menetelmällä?
http://en.wikipedia.org/wiki/LightScribe

- Jotta se on edes mahdollista on sinulla oltava polttava-asema joka tukee kyseistä toimintoa.
Ja sen aseman mukana yleensä tulee ohjelmisto, jolla niitä kuvia voi suunnitella ja polttaa...

- Toinen tapa on käyttää liimapintaista tarra etikettiä, jonka voi kiinnittää levyn päälipuolelle.

EDIT: Ohje LightScribelle

Ensin poltat cd:lle tai dvd:lle jotain ihan normaalisti.
Sitten käännät sen levyn asemassa väärinpäin, jonka jälkeen voit polttaa sen pintaan jo suunnittelemasi jutzkan.
Huom. Tämä toimii vain jos on LightScribe levy ja asema...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2006 @ 14:33

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > cd-levyn kuva

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy