musiikki pätkii?
|
|
Ciimael
Suspended due to non-functional email address
|
22. kesäkuuta 2006 @ 19:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis. Poltan Nerolla Audio Cd, olen kokeillut disc-at-once ja track-at-once muotoja ja 2x -8x nopeuksia, mutta aina sama loppu tulos... Musiikkiin tulee noin 10s välein noin vajaan sekunnin "tauko" eli musiikki pätkäisee, jonka todella huomaa... Polttava on Philipsin dvd-rw asema (joku 1640 series) noin. vajaa 2v. vanha. Ja CD:t Verbatimin datalifeplus super azo crystal. Ihmettelen vain kun samoilla Cd:llä poltin musiikkia pari päivää ennen ongelman ilmentymistä ilman ongelmia? onko polttavan elämä loppumassa, sillä eihän ne mitään ikiliikkujia ole?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
23. kesäkuuta 2006 @ 10:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mahdollista kokeilla polttoa jollain toisella ohjelmalla?
Esim. deepburner tai cdburnerxp
|
Member
|
23. kesäkuuta 2006 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
itsellä on aika uusi hp:n asema ja Nero sanoo että asemani ei tue yhteenpolttoa... elikkä siihen on pakko tulla 2s tauko
|
Ciimael
|
25. kesäkuuta 2006 @ 20:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Meinaatko biisien jälkeen sitä 2s taukoa, sillä itselläni se tauko tulee pahimmassa tapauksessa 10kertaa keskelle biisiä ja se on noin 1s mittainen... Kokeilin polttoa sillä windowsin omalla poltto-ohjelmalla ja yllätys yllätys biisit toimivat kunnolla ilman taukoja, mutta ihmetyttää vain kun aikasemmin olen polttanut Nerolla audio-cd muodossa ja aina toiminut moitteettomasti.
|
Junior Member
7 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2006 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli mieleen että tarkista onko kiintolevyn DMA
arvo lipsahtanut pois päältä. Jos ei niin mieleen tulee
jokin ohjelma joka käyttää prossua kesken polton.
|
swedu
Junior Member
|
4. lokakuuta 2006 @ 01:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan samat ongelmat alkoi itsellä,kuin tyhjästä.(Biisit pätkii)??Mun mielestä se vaan hyppää eteenpäin sen f****n nanosekunnin,mut anyway.
Polttosoftana kanssa Nero,ja eilen kokeilin mediaplayerilla,niin kaikki tuntuis taas onnistuvan.Outoa vaan,kun tollanen ongelma alkaa ihan itekseen?
|
mhead1
Newbie
|
19. marraskuuta 2006 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Samantyyppisiä ongelmia meikäläisellä ja näyttäs johtuvan nimenomaan Nerosta. Aiemmin oli käytössä Nero6 ja se toimi melko hyvin. Ainoastaan kotistereoissa biisin vaihto ei onnistu, autosteroissa toimi niinku pitikin. Päivitin Nero7:aan ja sit vasta ongelmat alkokin. Biisit pätkii ja pomppii ihan ihmeellisesti sekä koti- että autosoittimessa.
No, poltin kokeeks yhden levyn DeepBurnerilla ja no problem... toimi kuin junan vessa. Mun kohdalta ainakin Neron käyttö loppu nyt!!!
|
Mainos
|
  |
|
jeesbox
|
18. tammikuuta 2007 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Samaa ongelmaa ollu ,johtuu ilm nerosta.
Vaihdoin musiikin poltto ohjelmaksi helppokäyttöisen BURNNNN (eikä pätki poltetut levyt yhtään sillä poltettaessa)..suosittelen
|