User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > uudet kotiteatteri kajarit... (olen ostamassa) vinkkejä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudet kotiteatteri kajarit... (Olen ostamassa) Vinkkejä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
FBI_bbc
Member
_
25. kesäkuuta 2006 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jepulis eli haluisin uudet kajarit kotiin ja mieluisaa olisi 7,1 kajarit ja tehoo pitäisi löytyy niin, että ikkunat tärisee ja seinät kaatuu päälle...

Hinnankin saisi olla kohtuullinen kummiskin.

Olen itse ajatellut tämmöisiä.

http://www4.gnt.fi/scripts/DBMNet.dll?TuoteTiedotST?TUOTEKOODI=51...

Onkohyan nämä hyvät ?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen kaikille ! :D

No muuten tönäsen tähän vielä olen myös kiinnostunut video tykeistä niin kertokaapa ihan vapaasti HYVÄ TYKKI joka palvelee sua kauan !

Asus läppäri !

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2006 @ 18:38

tubbana
Suspended due to non-functional email address
_
25. kesäkuuta 2006 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos sellaiset haluat jotka "kaataa seinät" niin noi ei ainakaan ole oikea valinta, eikä yleisesti ottaen muutkaan markettimuovipurkki-ratkaisut. Ainakaan jos haluat että äänestä saa vielä selvääkin kun se täysillä jytää :P

Kerro vielä vähän tarkemmin budjetista

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
FBI_bbc
Member
_
25. kesäkuuta 2006 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro vaan sun mielipide mitä ehottaisit niin sanon sitten kyllä jos tuntuu liian kalliilta ?

Asus läppäri !
tubbana
_
25. kesäkuuta 2006 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oo oikein kokemusta 7.1 äänistä (5.1 pitäs riittää ei-hifistille ;>)

Mutta vaikka etukaiuttimiksi 2x http://www.mareks.fi/?p=productsMore&iProduct=240

Keskikajariks http://www.mareks.fi/?p=productsMore&iProduct=244

Ja takakaiuttimiksi vaikka tuollanen pari http://www.mareks.fi/?p=productsMore&iProduct=200

Sitte subbariks vaikkapa http://www.mareks.fi/?p=productsMore&iProduct=143

Jos väkisin haluat 7.1 niin lisää vaikka pari tommosta takakaiutinta

^_^

Ei noilla varmaa seinät kaadu mutta laaduikkaita noin edullisessa hintaluokassa.

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
FBI_bbc
Member
_
26. kesäkuuta 2006 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttää ainakin kovilta... Mutta kai ne sit saa oikeesti seinät ja ikkunat paukkumaan ?

Ja eikös noille olisi hyvä hommaa vahvarikin ?

Asus läppäri !
tubbana
_
26. kesäkuuta 2006 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis onko niitä tarkotus käyttää romutustyömaalla seinien kaatoon vai kotiteatterin äänentoistoon? :P

Jos äänentoistoon, eikä huone ole kovin suuri, niin nuo edellä mainitut on ihan pätevät. Ja vahvistin kannattaa ehdottomasti hankkia.

FBI_bbc
Member
_
26. kesäkuuta 2006 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Romuttaaa koko huoneisto.... !!! Minkäslainen vahvari kannattaa hankkia noille ?

Asus läppäri !
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
15. elokuuta 2006 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.huuto.net -sivustolta saa hyviä kaiuttimia. Kaverilla on esimerkiksi sellaiset päälle 10 vuotta vanhat 200-wattiset JVC:n kaiuttimet, joissa sisäiset subwooferit ja kyllä lähtee ääntä niin paljon että alta pois, ikkunat tärisee seinistä puhumattakaan :) Lisäksi sillä on Pioneerin 120-wattiset jotka sopii paremmin kirkkaan äänen kuunteluun, ja sitten silleen ovelasti vanhaan Technicsin vahvariin liitetty myös jotkut halpis-ProCaster 5.1-kaiuttimet, jotka eivät vaikuta ääneen periaatteessa yhtään. :D

Ite odottelen huomiseksi Philipsin DVD-5.1-kotiteatterikajareita joissa tehot subissa 150 w + 90 wattia x 5. Toivottavasti lähtee kovat jytät :)
tubbana
_
15. elokuuta 2006 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Watit ei kerro tasan mitään kaiuttimien laadusta. Varsinkaan kun kyseessä on tuollaiset maitopurkki kaiuttimet.
Quote:
Ite odottelen huomiseksi Philipsin DVD-5.1-kotiteatterikajareita joissa tehot subissa 150 w + 90 wattia x 5. Toivottavasti lähtee kovat jytät :)
Voit olla varma, että ne kaiuttimet eivät kestä 90W. Nolla pois perästä niin saat oikean lukeman markettiwatti lukeman sijaan. Koska nuo watit ovat ilmoitettu PMPO:na, eli Peak Momentary Performance Output. Eli nopean lyhyen hetken ajan järjettömällä säröllä saattaa kestää 90W, mutta saattaa kyllä hajota sitten samantien. Se on markettien tapa saada tyhmät ostamaan. Oikeasti nuo saattaa kestää sen 5-10W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2006 @ 16:18

Turska682
Member

4 tuotearviota
_
15. elokuuta 2006 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo o, en minä kuoletakkaan volyymit kaakossa. Kunhan äänenlaatu on hyvä ja bassoa kuuluu samalla tavalla kuin edellisissa kaiuttimissa, joissa oli myöskin 150 w, ja merkki oli Bench. Eli siinä sinulle halpajeesusta :) Ja olin todella tyytyväinen entisiin, luulenpa että näihin olen myös, jos merkki on Philips ja uudet ovat, edelliset oli käytetyt.
Member
_
15. elokuuta 2006 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tolla creativen paketilla ja niiden thx sertifikaateilla saa kuule heittää sorsaa. Vaikka tehoa näyttää olevan 700w ei se sitä meinaa, että ne soi hyvin ja tuottaa päätä huimaavaa bassoa ku noista jugurttipurkeista sitä ei oikein taida irrota. Eikä varmaankaan paljoa muutakaan.

http://www.soundcenter.fi/procaster.htm
Tossa olis yks 7.1 kanavainen vahvistin, jos sen ei tarvi olla mikään uber vahvistin.

Tossa sitten yamahan 7.1 vahvareita vähä kalliimpia.
http://www.videotykki.fi/tuotteet/Yamaha-ht.htm
Ja muutama Harman Kardon siellä kans 7.1 kanavaisia
http://www.hifimesta.fi/Default.aspx?id=396213

Itsellä ei Kummankaan valmistajan laitteista ole kokemusta mutta, kun ens kesänä kotiteatteria päivittelen jomman kumman valmistajan vahvarin ostan.

Lisäys vielä siihen videotykkiin tossa olis pari sanyolta
http://www.mareks.fi/?p=productsList&iCategory=25

AMD Athlon 64 X2 4600+
Zalman cnps 9500 led
Antec black performance II
Nexus NX-4090 400W
Asrock dual sata2
1.5gb ddr 400mhz
maxtor 80gb + western digital 200gb + Samsung 40gb
Gainward GeForce 7800GS Silent 512MB GS+
samsung syncmaster 930bf 19" 4ms
lg gsa-4120B

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2006 @ 16:45

tubbana
_
15. elokuuta 2006 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Joo o, en minä kuoletakkaan volyymit kaakossa. Kunhan äänenlaatu on hyvä ja bassoa kuuluu samalla tavalla kuin edellisissa kaiuttimissa, joissa oli myöskin 150 w, ja merkki oli Bench. Eli siinä sinulle halpajeesusta :) Ja olin todella tyytyväinen entisiin, luulenpa että näihin olen myös, jos merkki on Philips ja uudet ovat, edelliset oli käytetyt.
No hyvä että olet tyytyväinen, mutta varo ettet vahingossa koskaan kuule OIKEIDEN kaiuttimien ääntä (saatikaan oikean subbarin eikä tollaisen rätisevän melulootan), muuten naurat ääneen noille maitopurkeillesi,a ja saatat joutua investoimaan oikeisiin kaiuttimiin ja vahvistimeen joka on sitten jo aika kallista puuhaa.

Mainos
_
__

_
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
17. elokuuta 2006 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin on. Ja tarkoitus on ostaa ihan KUNNON vahvistin ja KUNNON kajarit jos sattuu lottovoitto napsahtamaan..
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > uudet kotiteatteri kajarit... (olen ostamassa) vinkkejä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy