User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > pystyasennossa parempi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pystyasennossa parempi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
timonsteri
Senior Member
_
28. kesäkuuta 2006 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen aina luullut, ettei sillä asennolla ole väliä. Vaaka-asennosta pystyyn, minulle kävi näin: vaihdon jälkeen dvd-asema piti normaalia (ihan yhtä helvetillistä) ääntä kuin vaakatasossakin. Mutta tovin jälkeen tulee levyn "lautausnotkahdus", ja levy alkaa pyörimään hitaammin. JA SIIS SE ÄÄNI ON TODELLA HILJAISTA. Peli pyörii ihan normaalisti, kaikki toimii ihan normaalista, mutta se levy vain pyörii hitaammin. Tämä siis Oblivionia ja DOA4:sta pelatessa, muita pelejä en ole boksilla pelannut.

Kysymykseni kuuluu: WTF?

Kun vaihdoin takaisin, asema pyöritti taas lujaa ja kovaa, koko ajan. Nyt tätä kirjottaessa laitoin oblivionin päälle, meni about 15min ja sama juttu. Hiljaista on näköjään paremmissakin piireissä... 8-\

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2006 @ 10:00

jehu80
Member
_
10. heinäkuuta 2006 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ehkä liity aiheeseen, mutta jotenkin hajosin tähän otsikkoon "Pystyasennossa parempi?"...kiitos ja anteeksi.

ystävällisin terveisin, jehu
timonsteri
Senior Member
_
12. heinäkuuta 2006 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu läppäähän se otsikko vain.. ;)
Aapp_
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2006 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se pystyasennossa on parempi. Tai tietääkseni pystyasennossa se ei kuumene niin nopeesti. :)
Tsooppa
Newbie
_
31. heinäkuuta 2006 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kyseinen konsoli teki ihan nasevan näköset "viivat" erääseen peliin..tai siis sen levyyn, kun konsoli oli pystyasennossa. Sen jälkeen ei oo paljoo sitä pystyssä pidetty.
Aapp_
_
1. elokuuta 2006 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa, mulla ei oo kyllä tapahtunu niin. :s
Moderator

5 tuotearviota
_
1. elokuuta 2006 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tsooppa etkai vain vaihtanut sitä asentoa silloin kun peli oli päällä?

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Tsooppa
Newbie
_
1. elokuuta 2006 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En en..jostain syystä kone teki kaameet jäljet levyyn ja kyseinen peli ei nyt valitettavasti toimi enää aivan täydellisesti..oliskohan sillä mitään vaikutusta, että se peli on ostettu englannista?
Aapp_
_
7. elokuuta 2006 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa, ei se kyllä siitä voi johtuu.. Oisko vika konsolissa?
Tsooppa
Newbie
_
7. elokuuta 2006 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voihan se siitäkin johtua kyllä..ei oo mitenkään poissuljettu vaihtoehto.
jehu80
Member
_
7. elokuuta 2006 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se on jotenkin pakosti tärähtänyt tms, tai pelilevy on ollut jotenkin viallinen. Jos ei ole niin silloin on konsolissa vikaa. Ei paljon muita vaihtoehtoja ole.

ystävällisin terveisin, jehu
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
7. elokuuta 2006 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Pystyasennossa parempi?

Mä olen aina luullut, ettei sillä asennolla ole väliä. Vaaka-asennosta pystyyn
niinhän ne väittää
Quote:
Ei ehkä liity aiheeseen, mutta jotenkin hajosin tähän otsikkoon "Pystyasennossa parempi?"...kiitos ja anteeksi.
jep sama täällä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. elokuuta 2006 @ 23:06

Member
_
9. elokuuta 2006 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko teillä muuten ollut sellaista ongelmaa että kesken pelin boxin asemasta saattaa kuulua kova ärähdys, ja peli on noin sekunnin kaksi paikallaan? Minulla samanlaista ärähtelyä kuuluu myös joidenkin dvd-elokuvien kohdalla sekä musiikkia levyltä kuunnellessa...

Kannattaako se kiskaista takuuseen vai onko muillakin näitä ihania ongelmia?
Aapp_
_
9. elokuuta 2006 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mul on tullu oblivionissa pari kertaa et jumasee about 5-10 sekunniks ja sen jälkeen pelittää taas.
Mainos
_
__

_
hookback
Junior Member
_
16. joulukuuta 2006 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä on pystyssä parempi. Sama juttu kun pelasin quake 4 niin aluks huusi asema, mut noin 15-30 min päästä loppu meteli.
Suosittelen kaikille pystyasentoa:)

Kuuluuko virtalähteen huutaa niin kovaa ku jääkaappi? on niin ärsyttävä meteli.
Pystyyks sitä mitenkään estää? onks vinkkejä?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > pystyasennossa parempi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy