sony erkki vai nokia?
|
|
poikam
Suspended due to non-functional email address
|
29. kesäkuuta 2006 @ 21:44 |
Linkki tähän viestiin
|
olen vaihtamassa puhelinta ja olen katellut tota nokian n70. onko hyvä? toinen malli mitä olen katellu on tällä viikolla myyntiin tullut sony erkin k800i olisko kenelläkään siitä vielä käyttö kokemuksia? mielipiteitä kumpi on parempi?
|
psymbiote
Senior Member
|
30. kesäkuuta 2006 @ 01:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kuassa
|
30. kesäkuuta 2006 @ 06:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit
|
Senior Member
|
30. kesäkuuta 2006 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kaipaat jotain lisäohjelmia niin nokia. Jos taas haluat paremman mediavehkeen (mp3 + kamera) niin sitten erkki. Erkki on pienempi ja toimii valikoissa nopeammin.
Asus M6Va
|
Senior Member
26 tuotearviota
|
30. kesäkuuta 2006 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2006 @ 09:59
|
xmedia666
Senior Member
|
1. heinäkuuta 2006 @ 12:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ericsson hitusen laadukkaampi ja kestävämpi, nokialla symbian alusta joka ratkaisee puhelimen merkin ainakin omalla kohdallani.
: 5300 Xpress music
: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema
: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
|
poikam
|
2. heinäkuuta 2006 @ 07:59 |
Linkki tähän viestiin
|
harmi kun perjantaina ei ollut muutamassa liikkeessä yhtään ericssonia olis nähnyt livenä millanen kapistus toi k800i on. mua hieman arvelluttaa toi nokia monestakin syystä joten taidan kallistua sony ericssoniin.
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2006 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
itse kallistuisin nokiaan symbianin suuren ohjelmisto tarjonnan vuoksi sekä siksi että nokialaiseen löytyy aina latauspaikka myös matkoilla vaikka oma laturi unohtuisi matkasta.
|
laspa
Member
|
3. heinäkuuta 2006 @ 12:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä taas kallistuisin SOnyEricssoniin juuri tuon symbianin takia.. :D
Tuo on kyl totta, että joka paikasta löytyy Nokialaturi, muteikös N70sessä oo tuo pienempi pistoke, ja tokko niitä adaptereita ny vielä niin tiuhassa on et tässä tapauksessa kannattaa laskea sen varaan ;)
AXP2600+; 1,5gt ddr-sdram; RAdeon 9600XT; 40+80+120 hdd; DVD-RW; 22" CRT; Win7 Ultimate
FujitsuSiemens Lifebook S7010; Centrino 1,5GHz; 1gt ddr-sdram; 40GB hdd; dvd/cd-rw combo; 14,1" tft; WinXP Pro
|
poikam
|
4. heinäkuuta 2006 @ 07:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuri tämän symbianin takia minäkin ericssoniin kallistun. mulla oli joskus nokian 6600 ja käsittääkseni siinä oli toi symbian järjestelmä enkä oppinut käyttämään sitä ikinä ja vaihdoin sen sony ericssoniin enkä ole vaihtoa katunut päivääkään.
|
Fidelaar
Senior Member
|
4. heinäkuuta 2006 @ 08:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla meni hermo N70 malliin kun ei toiminu kunnolla vielä viidennen huollonkaan jälkeen. Nykyään Samsung ja toistaiseksi toiminut.
Nokia teki sitä, että välil ku joku soitti, se ei soinu eikä tärissy ollenkaan. eli jos et juuri sillä hetkellä katsonut ruutua, et voinut huomata että joku soittaa.
Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
|
kuassa
|
4. heinäkuuta 2006 @ 08:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Sukulaisella eräs Nokian simpukka mallista taas katosivat äänet jostain ihmeen syystä yhtäkkiä. Herätykset tai soittoäänet eivät vain suostuneet kuulumaan. Muutos tapahtui illan ja aamun välillä kun kyseinen henkilö nukkui.
Viime lauantaina tuota kovasti ihmettelimme.
Varmaan monella valmistajalla on jotain vikoja malleissan, oma mutu on se että Noksulla niitä on enemmän softassa.
Nokioita tosin on enemmän liikenteessäkin, silti ei ole tullut Erkin kanssa vielä koskaan softabugeja vastaan.
Nykyään vaikuttaa minusta myös siltä että Erkkien valikot ovat loogisempia kuin Nokian, mutta kyse voi olla myös allekirjoittaneen tottumuksesta.
Abit UL8 Athlon 939/64/3000+ Vista Premium Home
Asus A7V8X Deluxe Athlon XP 2200+ Windows XP Home
AsRock 939 DualS Athlon 939/64/3200+ Ubuntu Feisty64bit
|
xmedia666
Senior Member
|
4. heinäkuuta 2006 @ 08:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Juuri tämän symbianin takia minäkin ericssoniin kallistun. mulla oli joskus nokian 6600 ja käsittääkseni siinä oli toi symbian järjestelmä enkä oppinut käyttämään sitä ikinä ja vaihdoin sen sony ericssoniin enkä ole vaihtoa katunut päivääkään
Eihän tuolla symbian puhelimella mitään käyttöön liittyviä eroja muihiin puhelimiin ole, sehän vain tarkoittaa että puhelimeen voi asentaa symbian-ohjelmia, joita on saatavilla paljon enempi kuin java-ohjelmia. Eli siis saatavilla vain enempi ja hyödyllisempiä ohjelmia, en kyllä ymmärrä miten se käyttöön vaikuttaa.
Quote: Sukulaisella eräs Nokian simpukka mallista taas katosivat äänet jostain ihmeen syystä yhtäkkiä. Herätykset tai soittoäänet eivät vain suostuneet kuulumaan. Muutos tapahtui illan ja aamun välillä kun kyseinen henkilö nukkui.
Tuttu juttu, en ole koskaan luottanut nokian herätyskelloon, töistä olen myöhästynyt useampaan otteeseen, joten nykyään en ainakaan tärkeisiin herätyksiin laita nokiaa:D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2006 @ 08:01
|
laspa
Member
|
4. heinäkuuta 2006 @ 15:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Eihän tuolla symbian puhelimella mitään käyttöön liittyviä eroja muihiin puhelimiin ole, sehän vain tarkoittaa että puhelimeen voi asentaa symbian-ohjelmia, joita on saatavilla paljon enempi kuin java-ohjelmia. Eli siis saatavilla vain enempi ja hyödyllisempiä ohjelmia, en kyllä ymmärrä miten se käyttöön vaikuttaa.
Oma gageni on hidas, jumittava ja kaatuileva. Veljen N70 on hidas, jumittava ja kaatuileva. Eli on sillä jotain vaikutusta ;)
AXP2600+; 1,5gt ddr-sdram; RAdeon 9600XT; 40+80+120 hdd; DVD-RW; 22" CRT; Win7 Ultimate
FujitsuSiemens Lifebook S7010; Centrino 1,5GHz; 1gt ddr-sdram; 40GB hdd; dvd/cd-rw combo; 14,1" tft; WinXP Pro
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
14. heinäkuuta 2006 @ 08:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: käsittääkseni siinä oli toi symbian järjestelmä enkä oppinut käyttämään sitä ikinä ja vaihdoin sen sony ericssoniin enkä ole vaihtoa katunut päivääkään
nyt on Nokia 6630 sympian s60 ja Samsung e730 ja kyllä kummatkin on hyviä tai ei mitää toimimattomuus \ käyttö ongelmia
6630 työ puhelin mutta monesti myös vapaa ajalla mukana tykkään 6630 isosta näytöstä mutta Samsung e730 simpukka muotoilu on taas joskus parempi riipuu mieli alasta kumpi tulee mukaan nyt 6630 vyöllä
|
Member
8 tuotearviota
|
14. heinäkuuta 2006 @ 09:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippuu käyttäjästä kummasta tykkää viihdekeskuksesta vai vähän huonommasta. Musta tuo nokia N70 vois olla hyvä vaihtoehto kuin se erikson
|
Member
|
14. heinäkuuta 2006 @ 09:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Ennemmin mä ottasin ton ericssonin ku ton nokia n70, koska on armottoman hidas ja toiseksi kui se on soneran kytkykauppa puhelin niin kohta joka teinillä se on kourassa eli ericsson vaan ostamaan
AMD Athlon 64 X2 4600+
Zalman cnps 9500 led
Antec black performance II
Nexus NX-4090 400W
Asrock dual sata2
1.5gb ddr 400mhz
maxtor 80gb + western digital 200gb + Samsung 40gb
Gainward GeForce 7800GS Silent 512MB GS+
samsung syncmaster 930bf 19" 4ms
lg gsa-4120B
|
Muukka
|
14. heinäkuuta 2006 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Ota ehdottomasti erkki! Itselläni oli K750i vuoden, ei kertaakaan huollossa. Tiemme erosivat kun luuri katosi juhannus riennoissa, syletti melkoisesti. Nyt hain K800 ja todella laadukas laite. Ei se nokiakaan huonolta tuntunut, mutta vähän tökkivältä se tuntui ja "paljon" isompi. Kamera on erkissä ihan eri planeetalta kuin nokiassa. Nokian heikkouksia on lisäksi esim. softa päivitykset jotka tapahtuu nokian huollossa, erkki myöntää avoimesti että softissa löytyy aina bugeja ja päivitys onnistuu koti koneella usbi kaapelin kautta erkin päivitys ohjelmalla. Ja kaikki kokeilemani pelit ym. java-sovellukset mitkä oli nokian puhelimiin, toimi myös erkissä ongelmitta.
Ennen oli perusteltua ostaa nokia koska se oli kotimainen, nykyään kotimaisuus aste on vain nimi...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2006 @ 09:58
|
laspa
Member
|
14. heinäkuuta 2006 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: jahlberg 14. heinäkuuta 2006 @ 06:52
Ennemmin mä ottasin ton ericssonin ku ton nokia n70, koska on armottoman hidas ja toiseksi kui se on soneran kytkykauppa puhelin niin kohta joka teinillä se on kourassa eli ericsson vaan ostamaan
Ottaako joku muka SOneran kytkykauppoja :O ;)
Quote: agent_999 14. heinäkuuta 2006 @ 06:37
Riippuu käyttäjästä kummasta tykkää viihdekeskuksesta vai vähän huonommasta.
K800 on varmasti yhtä hyvät ellei paremmat viihde (musiikki/kamera jne) ominaisuudet ku N70. Ratkaiseva ero on tuo lisäohjelmien saaminen, joka ei mun mielestä kovin suuri etu ole, ellei sitten peräti haitta.. ;)
|
Senior Member
|
15. heinäkuuta 2006 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko sanoa etta mä olen ainakin koukussa tohon S60 alustaan. Mä pääsen töiden takia kokeilemaan erilaisia puhelimia ja aina sitä sen alkuihastuksen jälkeen tekee mieli palata Symbianiin (puutteista ja ongelmista huolimatta). Tietysti tulee sellainen fiilis että noi S60:t on vähän turhan isoja ja kömpelöitä mutta silti ne lisäohjelmat houkuttelee aivan liikaa. Tietysti eihän niitä osaa kaivata jos ei ole ikinä ole käyttänyt, tai siis tarkemmin ottaen tarvinnut. Se on eriasia jos joku on joskus kokeillut jotain softaa ja todennut että oishan tää ihan kiva mutta... kuin että sitten ois oikeesti tarvinnut joka päivä jotain.
Asus M6Va
|
Mainos
|
|
|
xmedia666
Senior Member
|
16. heinäkuuta 2006 @ 07:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Pakko sanoa etta mä olen ainakin koukussa tohon S60 alustaan
Aivan sama ongelma itsellänikin, kyllä s60 puhelimen kanssa pärjää jos sitä osaa käyttää oikein. Sitten kun hallitsee sen, niin onkin jo vaikea luopua siitä, muuten kuin vaihtamalla toiseen s60 puhelimeen.
|