Miten omat Valikot DVD:levylle Nerolla???
|
|
Miska611
Account closed as per user's own request
|
30. kesäkuuta 2006 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ennen mulla oli Nero,sillä vaan piti painaa että "Luo Oma DVD-Videosi" niin pysty kaiken tekee,ym...tekee valikot ja polttaa leffa!Nytten ei voi enää tehä sitä kun lataa Neron,sillä tota Luo Oma DVD videota ei ole enää siinä!Mitä pitää tehdä??Se polttaa leffan levylle,mutta mikään soitin ei toista sitä,vain Tietokone!!????????????????
APUA!!!
Miska
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 08:15
|
Miska611
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on Nero 7.2!!Miten sitte ennen tolla pystyi AIVAN SUORAAN vaan polttaa se levylle valikkojen kanssa???
On mulla se Start Mart,ja olen valikoinut sen DVD ylhäältä,mutta sitä Luo oma DVD videosi ei enää lue siinä niin kuin joskus 2 kuukautta sitte
Miska
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 08:16
|
Miska611
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen koittanut!!Tietokone näyttää,mutta Pleikkari ja Soittimet ei enää...Kun ei voi samanlailla polttaa samaa videota kuin ennen.
Miska
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttääkö samalta?
Aukeeko StartSmart? Onko DVD valittuna? Mitä sinulla näkyy tuossa?
Oletko koittanut avata Nero Expressiä? Tai NeroVision Express SEtä? (katso käynnistä -> ohjelmat -> Nero)
|
Miska611
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Melkein näyttää samalta,mutta mulla ei oo tota Luo Oma DVD-Videosi kohtaa.Mikähä siinä sitte on oikeen??
Miska
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 08:25
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Joskus muistan että tosta saa n00bie ja professional näkymän, mutta nyt en kyllä sitä valikkoa löydä itseltäni...
Niin, onko sinulla tuota NeroVision Express SE:tä?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 08:30
|
Miska611
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:30 |
Linkki tähän viestiin
|
yritän tota Film Machinea,kiitos siitä,mutta pystytkö lähettää mesen kautta ton sinun Neron mulle??
Miska
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lähettämisestä en sano mitään, mutta jatketaan mesen puolella, niin loppuu tää spammaus....
Pistän infoa YV:llä ;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 08:39
|
Mainos
|
|
|
Miska611
|
1. heinäkuuta 2006 @ 08:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok
Miska
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2006 @ 10:50
|