User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 03:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > suse 10.0 64bit + ulkoisen usb levyn sammuttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suse 10.0 64bit + ulkoisen USB levyn sammuttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
5Thumbs
Newbie
_
1. heinäkuuta 2006 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Linux n00b asialla; minulla on A8N-E emolla varustettu 64bit SUSE 10.0 koneessa. Käytän ulkoista Lacien USB kovalevyä. Olen nyt muutaman päivän googlannut ja etsinyt vastausta seuraavaan:

Miten sammuttaa tuo ulkoinen USB kovalevy muun järjestelmän kanssa? Nykyään joudun sammuttamaan sen erikseen kovalevyn virtapainikkeesta, mutta mielelläni toimisin siten että kun koneesta lähtee virta niin lähtisi myös tuosta kovalevystä.

Olen käynyt emon BIOSin lävitse ja sieltä en löytänyt ratkaisua. Ja tosiaan olen googlettanu newsgroupeja ja webiä. Muitakin foorumeita olen kolunnut. Ehkä vika on googletustaidoissani :) Oli syy missä tahansa, niin toivoisin tähän kysymykseen pieniä vinkkejä, että mistä kannattaa aloittaa.
Member
_
2. heinäkuuta 2006 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sammuuko se levy unmounttaamalla?

:(){ :|:& };:
topa
Member
_
5. heinäkuuta 2006 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Miten sammuttaa tuo ulkoinen USB kovalevy muun järjestelmän kanssa? Nykyään joudun sammuttamaan sen erikseen kovalevyn virtapainikkeesta, mutta mielelläni toimisin siten että kun koneesta lähtee virta niin lähtisi myös tuosta kovalevystä.
Oletko windowsissa kokeillut? Oma USB leby ei ainakaan sammu kun koneen sammuttaa, oli siten windows tai linux. Pitää aina erikseen sammuttaa levyssä olevasta kytkimestä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > suse 10.0 64bit + ulkoisen usb levyn sammuttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy