User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 10:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > oblivion "kaatuu"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Oblivion "kaatuu"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Teleet
Suspended due to non-functional email address
_
2. heinäkuuta 2006 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis aina kun pelaan Elder Scrolls IV: Oblivionia, niin se toimii ilman mitään bugeja tms, ja minun fps on jotain 30.
Sitten siinä vaiheessa kun mennään sinne "luolaan", jossa ne rotat käyvät kimppuun, niin koko ruutu menee mustaksi, paitsi että hp, stamina,jne palkit ja tähtäin näkyy.

Voiko tämä johtua minun koneeni kokoonpanosta, joka on seuraava:

(CPU1) AMD Athlon? XP 2600+ @ 2103MHz ( nVidia-nForce mainboard) (RAM) 768MB, 230.88MB free (HDDs) 279GB, 135GB free, VGA1) NVIDIA GeForce 6600 (256MB), 1024x768x32, 85Hz (OS) Microsoft Windows XP Professional (SP2), 3d 3h 30m 18s uptime, 4d 2h 34m 45s uptime record

EDIT: Näytönohjain ja prosessori on vielä jopa ylikellotettuja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2006 @ 21:46

SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2006 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla teki samaa, mutta päivitin uusimpaan versioon ja jo loppui kaatuminen. Testaa samaa:
http://www.elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm

Ja toisena vaihtoehtona; mulla kaatuili peli myös, kun ostin HP:n printterin ja asensin sen. Oblivion jostain syystä ei tykkää HP:stä tai toisinpäin. Siihen auttaa, kun sammuttaa Task Managerista kaikki HP:en viittaavat prosessit eli kaikki hp-alkuiset. Ei mikään oikea fixi, mutta toimii ensi hädässä.

Näillä nyt alkuun
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. elokuuta 2006 @ 00:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan ne näytönohjaimen ajurit kuitenkin päivitetty.. Uusimmat taikka oblivionille suunitellut betat. Mieluiten uusimmat tietenkin.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
7. elokuuta 2006 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainahan voit kokeilla sitä epävirallista fani patchia peliin, mulla se autto bugien poistossa

I''m a lumberjack and I''m okay, I sleep all night and I work all day
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > oblivion "kaatuu"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy