User Käyttäjä Salasana  

tiistai 16.9.2025 / 00:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > kone tilttaa täysin n.10 min kohdalla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone tilttaa täysin n.10 min kohdalla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
perk3le
Junior Member
_
5. heinäkuuta 2006 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun yritän katsoa jotain Divx/xvid elokuvaa niin koneeni tilttaa kokonaan kun elokuvaa on kulunut noin 10 minuuttia. Näyttöön jää vain sen aikanen screeni eli ei pimene sekä hiiri tai alt+ctr+del ei toimi, ei auta kuin resetoida kone.
Se tekee saman tempun bsplayerillä sekä VLC media playerillä. Sen verran vielä että se on tehnyt sen joka kerta ja eri elokuvilla, joten vika ei lienee elokuva-tiedostossa.
Member
_
6. heinäkuuta 2006 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm oletko tarkistanut koneen pöpöistä. Suosittelen Ad-Aware, Spybot, Ewido. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275 <---(katso sivu jos puutteellinen pöpönpoisto puoli). Onko päivitetty viruksentorjunta päivitetty ja ajettu tarkistus läpi mahdolliset virukset. Toivottavasti näillä lähtee kuntoon. Kokeile myös Hijack This ajamista läpi. En nyt löytänyt ohjetta tuolle ohjelmalle, mutta laitan sen kun kerkeän ja löydän ellei joku ole nopeampi
perk3le
Junior Member
_
6. heinäkuuta 2006 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon Nortonilla pöpöt tarkistanu eikä se niitä löytänyt. Tosin kävin asentamassa uudellee ffdshown ja ainakin pystyin katsomaan puolen tunnin ohjelman alusta loppuun. Toivotaan että se korjasi ongelman, mutta silti Hijack This:in ohjeet olisi kiva saada jos vaan vitsit laittaa vaikka linkin tänne.
heiksi
Senior Member
_
6. heinäkuuta 2006 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

:)
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2006 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VLC ei käytä FFDshow, joten veikkaisin jotain muuta syytä, esim. koneen ylikuumenemista.
perk3le
Junior Member
_
6. heinäkuuta 2006 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä huijasin teitä ja itteenikin... vika ei ole poistunut mihinkään vaikka olen tehnyt nuo jutut mitä on kerrottu ylemmässä.
Ylikuumenemisen voi varmaan estää uudella tuulettimella. Mihin kannattaisi asentaa tämä tuuletin (näyttis, prossu yms)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2006 @ 17:40

Staff Member

32 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2006 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Speedfan ohjelmalla voi kokeilla tarkkailla lämpötiloja, jos selviäisi mikä tai mitkä laitteet kuumenevat liikaa.
perk3le
Junior Member
_
7. heinäkuuta 2006 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyn hakemassa tuon ohjelman mutta minulla ei oo mitään hajuu mitkä on normaali lämmöt ja millon se on liian kuuma, mut jos mä laitan ne tiedot tänne kun kerkeen niin ehkä voisitte auttaa...

Noniin otin ne tiedot ylös koneen sekomis hetkellä:

(ok) Temp1 42c
(liekki) Temp 2 52c
(Liekki) Temp 3 50c
(nuoli ylös) HDO 49c

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2006 @ 13:41

Staff Member

32 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2006 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttaako jos koteloa pitää auki (eli laskevatko lämmöt)?
perk3le
Junior Member
_
9. heinäkuuta 2006 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu kotelo kokoajan auki... eli noi lämmöt on otettu kun kotelo on auki
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2006 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kurkata jos Sisoft Sandralla selviäisi noi mittarit tarkemmin (eli mikä lämpömittari kuuluu millekkin).
perk3le
Junior Member
_
13. heinäkuuta 2006 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun katoin leffaa niin lämmöt oli suht alhaalle, eli ei pitäis johtuu siitä. Virukset oon kattonu ja Hijack This:in juoksin läpi ja lähetin ne tonne: Virustorjunta.net, mut sielt ei oo tullu vielä apuu. Voisko toi vika johtuu jostain muusta? Pikkasen ottaa päähän kun nimen omaan hankin tän koneen leffoja varten...
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2006 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat näytönohjaimen ja piirisarjan ajurit asennettu?
perk3le
Junior Member
_
14. heinäkuuta 2006 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipäs muuten oo... ne varmaan löytää valmistajan kotisivuilta tai siis ainakin tohon näyttikseen (GeForce 7600) tai jotain sinne päin.
Staff Member

32 tuotearviota
_
14. heinäkuuta 2006 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
tuolta Graphics drivers -> Geforce and TNT2 -> oma käyttöjärjestelmä.
Kannttaa ladata se international versio sitten.

Sisoft Sandralla selviää sen emolevyn valmistaja ja malli jonka kanssa saa uusimmat piirisarjan (chipset) ajurit kyseisen emolevyn kotisivuilta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2006 @ 08:55

perk3le
Junior Member
_
19. heinäkuuta 2006 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttiksen ajurit löyty tuolta linkistä, mutta se ei korjannut vikaa.
Emolle ei tuntunut löytyvän minkään näköstä ajuria, ainakaan Asuksen sivuilta. Emo on ASUS P5VD1-x.
Staff Member

32 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2006 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
perk3le
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä auttanu ajureittenkaan asennus.Vai mitä mun pitäis tuolta asentaa? Ite otin nyt vaan uusimman version kaikista (audio, bios jne..) Voisko koneessa olla joku pöpö mitä mun viirusturva ei löydä et vain koko koneen formatointi auttaa?
wildass
Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitappas poistaa toi ffdshow, ja kokeile sit. Mulla teki samaa, vika korjaantu heti ku vaihdoin codecin....

...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
perk3le
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2006 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihin codeciin toi ffdshow kannattais sit vaihtaa? äänet ei oikein kuulu muuten. Mut koitetaan poistaa kerron tänne auttoko...
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2006 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei FFDshow oikein voi korvata kuin toisella FFDshown versiolla, mutta kun tuo VLC myös haukkaa multaa niin vika ei ole todennäköisesti FFDshow:ssa. Tietenkin GSpot:in avulla voi etsiä mitä codecia video käyttää ja ladata sen. Codec packeja suosittelen välttämään.
perk3le
Junior Member
_
22. heinäkuuta 2006 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
The 007 oli jälleen kerran oikeassa. Ei se vika mihinkään hävinny ffdshown poiston jälkeen. Eli mä luulen et on koneen formatoinnin aika... Kuhan vaan löytyy joskus aikaa ja mielenkiintoa.
qsz
Member
_
22. heinäkuuta 2006 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö tuota jumiutumista tule missään muussa yhteydessä kuin leffojen katselussa? Oletko kokeillut pelata jotain peliä? Jos nimittäin sama ongelma ilmenee pelien kanssa, niin voi olla viallinen näyttis kun kerran lämmötkin ovat suht alhaalla.

edit. Vaikea näiden viestien perusteella uskoa että ongelma on ohjelmapuolella, veikkaisin että rautapuolen ongelmaa jolloin formatointi ei välttämättä auta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2006 @ 12:31

Mainos
_
__

_
perk3le
Junior Member
_
22. heinäkuuta 2006 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tilttaa pelejä pelatessa. Oon pelannu mm Cs ja dod sourceja, quake4, AA, GW Factionssii eikä millään ole tiltannu...

No nythän sitten dodi tilttas... näyttis näyttää olevan paskana tai ainakin se sitä valitti. Eikun takuuhuoltoon

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2006 @ 13:56

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > kone tilttaa täysin n.10 min kohdalla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy