|
Windows XP:n päivitys
|
|
|
marlut
Member
|
6. heinäkuuta 2006 @ 13:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minulla on ollut koneella XP jonkin aikaa ja olen alkanut miettiä, asentuuko päivitykset varmasti automaattisesti. Automaattinen päivitys on kyllä valittu. Ja vielä "Joka päivä" klo 22:00. Näkeekö mistään, onko asennukset tulleet?
Kävin yrittämässä käsin päivitystä, mutta alkoi asentaan "Windowsin aitouden varmistustyökalua" (KB892130). Keskeytin päivityksen, koska en ollut varma, tarvitseeko kone sellaista päivitystä.
|
|
Cathunter
Suspended due to non-functional email address
|
6. heinäkuuta 2006 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Käynnistä > ohjauspaneeli > lisää tai poista sovellus
Tuossa näkyy päivitysten asennusajankohta. (huom. täppi kohdassa näytä päivitykset)
|
|
Lerppu
Senior Member
|
6. heinäkuuta 2006 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
marlut
Member
|
6. heinäkuuta 2006 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kävin Lisää tai poista sovelluksesta katsomassa ja viimeinen päivitys oli "Suojauspäivitys Windows XP:lle (KB896428) 17.6.06. Tänään onnistui käsin tehty "Windows Genuine Advantage Validation Tool (KB892130) -päivitys.
|
|
Cathunter
Suspended due to non-functional email address
|
6. heinäkuuta 2006 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
Lerppu
Senior Member
|
7. heinäkuuta 2006 @ 01:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
marlut
Member
|
7. heinäkuuta 2006 @ 02:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Latasin tuon suojauspäivityksen (KP911280). Kun kävin Lisää tai poista sovelluksesta katsomassa päivityksiä, se olikin automaattisesti latautunut jo 16.6.06.
Miten tuo edellisen vastaajan laittaman sivulta löytyvän Windows XP Service Pack 2 (SP2)? Olisi ilmeisesti tärkeä päivitys? Ladataan näköjään käsin myös.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. heinäkuuta 2006 @ 03:00
|
AfterDawn Addict
6 tuotearviota
|
7. heinäkuuta 2006 @ 03:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Service Pack 2, kyllä on tärkeä päivitys.
Jos joku vanhempi paketti kone esim. Hp/ FS kannattaa käydä ensin valmistajan sivuilla katsomassa onko SP2.seen liittyvää päivitystä/ tietoa.
Windows päivittelee joka kuukauden toinen tiistai, jos ei ole
"tulipunainen" kriitinen.
Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

|
|
Stympel
Member
|
19. heinäkuuta 2006 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
hei, mulla on semmone ongelma, että kun yrittää asentaa SP2 se aina epäonnistuu. Miksi?
|
|
pkaksp
Moderator
|
19. heinäkuuta 2006 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
Stympel
Member
|
19. heinäkuuta 2006 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jep, mut oon koittanu just tolla asentaa sen SP2 mut se herjaa jtn että joku ydintiedosto ei ole windowsin alkuperäinen, mut mul on aito windows??
|
|
Mainos
|
  |
|
|
pkaksp
Moderator
|
19. heinäkuuta 2006 @ 17:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Herja ei varmaan ole "Joku ydintiedosto ei ole windowsin alkuperäinen"? Eli mitä se herjaa ja missä vaiheessa?
|