User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.11.2024 / 08:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > dvb-c digitv korttia ostamassa (kyssäreitä)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVB-C DigiTV korttia ostamassa (kyssäreitä)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Khuuko
Newbie
_
8. heinäkuuta 2006 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve, elikkä olen hommaamassa kaapelissa toimivaa korttipaikallista digi-tv -korttia millä saan nauhoitettua myös maksullisia kaapelikanavia suoraan koneen kovalevylle, pitkän etsinnän tuloksena olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon:

Technotrend DVB-C Budget C1500 + CI + Conax 178.00 ?

TwinhanDTV Cab-CI Retail + Conax 169,00 ?

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä korteista?
Halvempia ja parempia vaihtoehtoja otetaan myös vastaan, hinta noissa kahdessa on ehdoton max. mielellään ostaisin jonkun n. 100? hintaluokassa mutta ei taida semmosia tuon korttipaikan kanssa löytyä.

Tarkoituksena olisi ostaa tietokoneelle kakkosnäyttö olohuoneeseen (joko tykki tai LCD), pystyykö näillä korteilla esim. katsoa TV:tä toisesta näytöstä samalla kun surffaa toisella netissä?

Tuleeko TV pausetus näissä vakiona?, en ole meinaaan nähny vielä missään mainostettavan sitä.

Jos ostan tuon paljon kehutun DVBViewer:in vakio ohjelmiston tilalle, niin pystynkö ohjaamaan tv:tä pelkällä kakella jos olohuoneen puolella on vain ir vastaanotin?, tällä ei ole sinänsä merkitystä jos pc:tä ei voi käyttää muuhun tarkotukseen tällä alkuperäsellä näytöllä samaan aikaa tv:tä katseltaessa koska otan näppiksen/hiiren silloin olohuoneeseen.

Tossahan noita kyssäreitä jo oli, pitää miettiä lisää tässä vastauksia odotellessa

Ainiin, ja saako kahta digi-tv -korttia toimimaan mitenkään yhellä kaapeli-tv kortilla sillen että nauhottaa esim. discoveryä ja kattoo samalla vaikka travelia?

Ja kiitos jo etukäteen lukuisista vastauksista :P
infernocs
Junior Member
_
22. syyskuuta 2006 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin toissapäivänä tuon Technotrendin paketin Hertsikasta, Muuten näkyy kaikki paitsi Disney kanavasta puuttuu kuva vaikka kaikki 5 kielivaihtoehtoa toimii.
Älä osta tota Twinhanin korttia, olin ite tilaamassa sitä niin ne soitti myymälästä että heille on tullu melkein kaikki kortit takaisin viallisina.
Ite olen vasta pääsemässä alkuun ton homman kanssa ja haluisin saada käyttöön jonkun hyvän softan kuten mulla oli ennen DVB-T kortilla tuo Cyberlinkin Power Cinema joka oli tosi hyvä ja helppo käyttää.

-Infernocs-
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > dvb-c digitv korttia ostamassa (kyssäreitä)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy