User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.10.2025 / 18:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > polttava ei polta kunnolla..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Polttava ei polta kunnolla..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
OQO
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2006 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heps!
Kun yritän polttaa musiikki cd:tä mitä kuunnella esimerkiksi autossa tai tavallisessa kannettavassa cd-soittimessa niin poltan aivan normaalisti mutta kun yritän sitten kuunnella levyä niin cd-soittimet ei löydä levyltä mitään sen sijaan tietokoneella kun katsoo niin hyvin löytyy kaikki kappaleet. Cd-soittimissa millä olen kuunnellu ei ole siis mitään mp3 toistoa tai mitään eli ne on vanhoja soittimia. olen koittanut asentaa neron uudestaan nimittäin ennen poltti normaalisti ja olen myös koittanut toista poltto-ohjelmaa.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2006 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä merkkisiä aihioita käytät? Itsellä on ollut ongelmia aikoinaan Emtecin ja tuossa jokin aika sitten eräillä maxwellin aihioilla. Kumpiakaan ei suostunut kahdeksan vuotta vanha JVC:n cd-radionauhuri eikä 02-mallisen Primeran cd-soitin soittamaan.
OQO
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2006 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla on TDK:n levyjä mutta niitä olen käyttänyt jo kauan ja kyllä ennen on soinut kaikissa soittimissa hyvin. Ja poltin tässä yks päivä omalla koneellani missä siis on tämä polttovika niin levyn ja ei soinut soittimissa ja tein saman levyn kannettavalla niin soi hyvin soittimissa. Samasta 10-päkistä otin levyt.
Oscar_X
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2006 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet varmaan testanut että muut levyt toimii siinä soittimessa? Ettei se ala menemään rikki.
OQO
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2006 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis soittimia on monia ja esim volvon oma cd-soitin ei toista levyjä mitkä poltan omalla koneellani mutta mitä kannettavalla poltan niin ne toimivat ja kaikki muut toimivat..
Kun poltin levyn tällä omalla koneellani missä poltto-ongelma niin kun yritin toistaa sitä levyä tällä koneellani niin toisti mutta avasi biisit vain bs-playerilla eikä esimerkiksi winampilla millä yritin saada toistamaan. Että onko tiedostojen "muoto" väärä ettei soittimet toista vai mistä viiraa?

Oscar_X
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2006 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ainoa "järkevä" vaihtoehto mikä tulee mieleen on että poltat levyt väärässä muodossa.

Eli valitset neron alkuvalikosta "Audio-CD" niin pitäisi toimia.
Mainos
_
__

_
OQO
Junior Member
_
9. heinäkuuta 2006 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis en mä nyt tyhmä ole.. :D
Tottakai olen polttanut Audio-cd:nä ja parilla eri ohjelmallakin mutta ei toimi :S
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > polttava ei polta kunnolla..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy