User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.10.2025 / 20:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > windows xp:n asentamisesta tyhjälle kovolle.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows XP:n asentamisesta tyhjälle kovolle.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
10. heinäkuuta 2006 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tämä saattaa olla väärässä alueessa mutta kysytään nyt kuitenkin. Minun probleemani on se, että Windows XP -levy ei suostu ei sitten millään lukeutumaan CD-asemalla.

Koneeni on putsattu tyhjäksi, eli jouduin ottamaan uuden kovon siihen. Nyt kun asennan XP:tä siihen, kone käynnistyy normaalisti, lataa bios:it yms äms. Kun olen valinnut biosista buuttaavaksi asemaksi CD-aseman, koska siellä on se XP-asennuslevy, kone pyöräyttää varmaan kerran cd:tä, eli kuuluu semmonen suhaus ja aseman valo vilahtaa, mutta kone käynnistyy uudelleen.

(Normaalistihan cd:n pyörityksen jälkeen alkaisi xp:n asennus semmoisessa sinisessä ruudussa, olen asentanut sen jo niin monesti aiemmin.).

Sama homma jatkuu luuppina vaikka yön yli jos jätän sen siihen.

Onko vika siis CD-asemassa, vai missä? Ennen tyhjälle kovolle asennus on onnistunut ihan ok, mutta tälläistä ongelmaa ei ole vielä aiemmin tullut. HJELP Afterdawn!

"You know, you come from nothing - youre going back to nothing. What have you lost? Nothing!"
Staff Member

1 tuotearvio
_
10. heinäkuuta 2006 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut joillakn muilla boottaavilla CD levyillä? Esim. Lähteekö Memtest pyörimän: http://www.memtest86.com/
Huliopsis
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2006 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh Oletkos siis forkannut sen osion jolla äkspee oli..????

Jos sulla on Esim. ultimate boot disk http://www.ultimatebootcd.com/download.html

Forkkaa sillä kovot ja koeta uudelleen..
Mulla ainakin joskus auttoi kuin olin samassa tilanteessa forkkasin koneen kovon G-disk:illä (maksullinen...????)

Mutta luulisin kuitenkin että Virtalähteessä, optisessa-asemassa Tai emolevyssä on jotakin vikaa.. Viimeinen tahi ensimmäinen vaihto-ehto noista on kaikkein todennäköisin...

Onks sun koneen buutti järjestyksessä kovot ollenkaan boottavana..??????

Ihre Mutter ist wie die Spielhalle: 2 Euro pro Benutzung.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2006 @ 20:11

Mainos
_
__

_
Member
_
10. heinäkuuta 2006 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan se aito Windows? Piraatit saattaa joskus sotia vastaan....

Amd Athlon64 venice(1800@2800)\DFI UT LP nf4 sli-dr
Cpu cooler ninja SCNJ-1000P heatpipe
Xfx 7600gs extreme edition heatpipe (560\1000)
OCZ 1Gb dualkit gold
Wd 120GB sata2/Seagate 160GB ata/Maxtor 200GB Sata
Nexus 400w 4090
BenQ 22" wide tft + Panasonic 42"pv71 plasma
Sound Blaster Audigy2 platinium Ex
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > windows xp:n asentamisesta tyhjälle kovolle.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy