User Käyttäjä Salasana  

lauantai 26.7.2025 / 11:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > dell latittude c400 -näytönohjain ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DEll Latittude C400 -näytönohjain ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
fairytale
Suspended due to non-functional email address
_
11. heinäkuuta 2006 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen koittanut asentaa itselleni opiskelukonetta.
ja kohtasin tälläisen ongelman. intelin R graphics 2 saa asennettua koneelle, muttei kone toimi, kuin yhden käynnistyksen verran.
olen koittanut näitä ajureita:
näytösovittimet:
Intel (R)82830M graphics controller
Intel extreme graphics 855GM
kummallakin ohjaimella kone toimi yhden käynnistyksen. Sen jälkeen pääsee sisälle vain vikatilassa.

koneessa on windows xp.
dell, latitude C400
tilaa on, ettei vika ainakaan johdu tilanpuutteesta.

*olen blondi, puhukaa hitaasti*
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2006 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
fairytale
_
11. heinäkuuta 2006 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koitin tuolla ja se ilmoitti että sitä ei voida asentaa nykyiselle grafiikkalaitteelle.

Staff Member

32 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2006 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilitko niin että se on laitehallinnassa Standardina VGA sovittimena ja sitten asensit ajurit?
Ja onko noi Chipset drivers asennettuna myös?
fairytale
_
15. heinäkuuta 2006 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
läppärin vein atk-tukihenkilölle.. tai siis.. jos se sais sen kuntoon.
se on ollut sillä jo pari päivää..

mutta tuota en ole kokeillut. kokeilenpas, jos se ei ole saanut sitä kuntoon. Voisiko se myös johtua siitä että BIOS pitäisi päivittää?

Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. heinäkuuta 2006 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voihan se BIOS päivitys tuohon auttaa, mutta epäilen ennemmin ajuriongelmaksi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > dell latittude c400 -näytönohjain ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy