Paras virustorjuntaohjelma?
|
|
prik
Member
2 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2006 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä olisi hyvä viruksentorjuntaohjelma? Vaikkei se olisikaan paras, voit silti sanoa sen nimen.
AntiVir ei (vissiinkään?) löydä kaikkia viruksia ja Avast hidastaa konetta liikaa.
-=>Tällä sivulla olevan tekstin ja/tai grafiikan osittainenkin kopioiminen ilman oikeudenhaltijan lupaa ja 20 kvadriljoonan euron tekijänoikeuskorvauksia on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty ja saattaa johtaa ankariin oikeudellisiin toimenpiteisiin, joiden seurauksena voi olla jopa tietokoneesi takavarikointi ja 12 oktiljoonan euron sakot sekä elinikäinen tietokoneen ja internetin käyttökielto.<=-
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
11. heinäkuuta 2006 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Mkään ei löydä kaikkia viruksia. Mutta Avast on itsellän eikä mielestäni mitenkään hidasta, kun karsii noita moduuleja hieman.
|
Senior Member
|
12. heinäkuuta 2006 @ 08:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Tätäkin on kysytty aika useasti. IMHO Nod32 ja Kaspersky ovat parhaita.
|
al1714
Suspended due to non-functional email address
|
12. heinäkuuta 2006 @ 09:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen käyttänyt Panda Platinumia ja olen tyytyväinen
Jos pelkkää virustorjuntaohjelmaa tarvitset niin tässä olisi hyvä vaihtoehto.
Tuoteperhe laajenee uudella Panda Antivirus 2007 ? ohjelmistolla. Beta-versio on julkistettu.
Tuotteen englanninkieliseen Beta-versioon voi tutustua osoitteessa: http://www.pandasoftware.com/promotions/betatesters_mp4/.
Kaikki tuotetta kokeilleet osallistuvat 15 kpl MP4 ?soittimen arvontaan. Tuotejulkistuksen jälkeen Beta-testaajille tarjotaan tuotetta erikoishintaan.
Beta-versio on englanninkielinen. Lopullinen tuote tulee markkinoille yli 20 kieliversiona: espanja, englanti, ranska, saksa, ruotsi, portugali, hollanti, kreikka, Italia, brasilia, portugali, baski, bulgaria, tsekki, suomi, unkari, puola, venäjä, slovakia, slovenia, kiina (2 murretta), japani, korea, tanska ja turkki.
AMD 64 X2 Dual-Core Processor with NVIDIA® nForce® chipset,16X PCI Express graphics,
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2006 @ 09:19
|
Member
|
12. heinäkuuta 2006 @ 18:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen käyttäny F-Secure Internet Security 06 ja hyväksi todennut.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
12. heinäkuuta 2006 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Nämä on näitä joku tykkää äidistä ja toinen taas tyttärestä-mielipiteitä.Jokaisella on varmaankin omat suosikkinsa,itse luotan Symantec Client Security 3.1:een omassa koneessa (kun kerran firma siihen tarjoaa mahdollisuuden).Taitaa loppujen lopuksi paras tai ainakin yksi parhaimmista virustorjunnoista olla kuitenkin näytön ja tuolin selkänojan välissä kun hieman miettii missä surffailee.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
12. heinäkuuta 2006 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaspersky Antivirus Personal Pro on ainakin meikäläisen käytössä ollut erittäin hyvä.
|
wckdspdr
Account closed as per user's own request
|
12. heinäkuuta 2006 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
AntiVir on mielestäni todella hyvä vaihtoehto. Itse en ainakaan ole löytäny siitä mitään valitettavaa.
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
13. heinäkuuta 2006 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Avast! Eikä hidasta konetta lainkaan.
|