User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 01:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv-sarjojen poltto dvd:lle!! kiire!!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV-sarjojen poltto DVD:lle!! Kiire!!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DFC1984
Member
_
11. heinäkuuta 2006 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Digiboxini on mennyt rikki. Boxin kiintsi on rikki, mutta toimii vielä sen verran että se siirtää tallennettuja ohjelmia PC:lle. no nyt on kaikki PC:itten kiintsit täynnä ja vielä pitäisi mahtua 70Gt tavaraa, ennen kun lähetän digiboxin huoltoon.

Kokeilin DVDStylerilla luoda menuja TV-sarja DVD:lle, mutta ne ei polton jälkeen toimi olenkaan. Kysynkin nyt että mitä olen tehnyt väärin? onko poltossa jotain häikkää? vai kuseeko homma jostakin ei käyttäjästä riippumattomasta tahosta? Olen tehnyt DVDStylerin nefernetissä olevan ohjeen mukaan.

Missä mättää??????
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2006 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjelma ei valita tuossa Generate DVD kohdassa mitään virhettä?
Kokeilitko noita menuja PC:llä ennen polttamista?
http://www.videohelp.com/tools?tool=GUI_for_dvdauthor
tuossa on toinen ilmainen ohjelma jota voi kokeilla.
Belsebub6
Suspended due to non-functional email address
_
21. heinäkuuta 2006 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Mullakin on noiden TV-sarjojen kanssa pieni problemos, mulla on tallentava DVD ja nauhoittelen sillä lempparisarjoja, kysymys kuuluukin:

Miten/millä mä saan pätkittyä noista mainoskatkot pois ja liitettyä uudelleen yhteen?

Poltan DVD:t sitten ja teen niihin valikot sun muut nerolla, pystyykö tolla nerolla tekee sit sellaset DVD:t että ne toimii tuossa DVD-soittimessa?

Kiitoksia etukäteen jos joku vastaa tähän.

Mittee mie tiällä tien?
Mainos
_
__

_
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2006 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mullakin on noiden TV-sarjojen kanssa pieni problemos, mulla on tallentava DVD ja nauhoittelen sillä lempparisarjoja, kysymys kuuluukin:

Miten/millä mä saan pätkittyä noista mainoskatkot pois ja liitettyä uudelleen yhteen?

Poltan DVD:t sitten ja teen niihin valikot sun muut nerolla, pystyykö tolla nerolla tekee sit sellaset DVD:t että ne toimii tuossa DVD-soittimessa?
Itse olen käyttänyt TMPGEnc DVD-author-nimistä proggista tuohon, toimii kuin junan vessa ja on helppokäyttöinen. Polttelen DVD:llä RW-levyn ja sen jälkeen siirrän video_ts-kansion kovolle. Sen jälkeen vaan tuolle em. softalle viisataan polku kyseiseen kansioon ja pätkitään mainokset pois välistä. Tuolla voi liittää useampiakin DVD-tuotoksia yhteen, mikäli nuo RW-levyt ei ole täynnä, esim. kahden levyn sisältö yhdeksi DVD-levyksi.
Tuo softa antaa myöskin luoda valikot noille tekeleille, hyvinkin vapaasti, mikäli motivaatiota riittää (omat taustakuvat, omat napit, filminpätkä staattisen kuvan sijasta linkiksi yms.).
Rahaahan tuosta halutaan, mutta voisi sitä hintansa väärtiksi jo kehua.
Jaah... tuosta on tullut uusi versio, on selvästi kalliimpi kuin vanha, tuo on 90?, se edellinen versio muistaakseni 40 tai 50?. Noh, tuosta on trial-versio, sillä voi kokeilla, että vastaako tarpeita.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv-sarjojen poltto dvd:lle!! kiire!!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy