User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 11:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vcd-ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VCD-ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hanoi
Suspended due to non-functional email address
_
1. kesäkuuta 2003 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pyrkinyt etsimään tähän ongelmaani ratkaisua vanhoista viesteistä, mutta en ole onnistunut vastausta löytämään (tyhmyyttäkö?).

Eli ongelmani olisi sellainen, että minulla oli johnny english elokuvasta .bin ja .cue muotoa olevat tiedostot, jotka poltin VCD-muotoon. Ongelmaksi muodostui kuitenkin se, että tämä elokuva pitäisi saada näkymään tietokoneellani, koska en omista DVD-soitinta tai on tietokoneessa.
En tiedä kuinka saisin elokuvan pyörimään, vaikka koneellani on DVD-soitin. Olen laittanut levyn jossa tiedostot ovat DVD-asemaan, mutta mitään ei tapahdu.
Pitääkö tässä jotenkin muuttaa tiedostot avi-muotoon ja miten, vai mitä pitäisi tehdä?
pelttu
Senior Member
_
1. kesäkuuta 2003 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tääsä olisi eräs tapa...
Asenna Daemon Tools ja sen avulla teet niistä image-tiedostoista virtuaaliasemat, jotka voit sitten sinun DVD-soittimella toistaa.
m77
Member
_
1. kesäkuuta 2003 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows Media Playerillahan voi katsella noita video-cd:itä. Play -> DVD, VCD or CD Audio. Ainakin tässä wmp9:ssä on tuollainen ominaisuus, aikaisemmista en muista.
Jyan
Suspended due to non-functional email address
_
19. kesäkuuta 2003 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Olen samaa mieltä Peltun kanssa. ota käyttöön Daemon Tools. Säästyt jatkossa turhilta poltteluilta.
Mainos
_
__

_
realnerd
Member
_
19. kesäkuuta 2003 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi keino on myös avata CD:ltä MPEGAV-kansiossa olevat tiedostot (AVSEQ001.DAT tai jotain) haluamallasi playerillä
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vcd-ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy