Dc++ ohjeita
|
|
jonttu23
Suspended due to non-functional email address
|
1. kesäkuuta 2003 @ 17:21 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkäs olen aivan pihalla kyseisestä ohjelmasta enkä osaa käyttää sitä mitenkään eli miten pääsisin alkuun asetuksetkin on vielä tyhjiä. pitääkö siinä jakaa 5gigaa tavaraa että pääsee mukaan mikä on hub jne.auttakaa oon aivan pihalla versio on 0.24
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
2. kesäkuuta 2003 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Taidat olla vähän "pihalla" säännöistäkin. Ei video alueelle P2P-ohjelmista juttua..
*siirretty*
|
antti-c
Junior Member
|
4. kesäkuuta 2003 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Sinun pitää etsiä oikeas hubilista koska luulen että se ei ole valmiina. Netistä löytyy mm. suomalainen lista jossa on kaikki suomalaiset hubit. Tuo mainitsemasi 5Gt ei riitä vielä mihinkään vaan suositus on noin 50Gt. Mitä enemmän jaetavaa sen parempi. Lisäksi sinun pitää avata tietty määrä slotteja eli latauspaikkoja joita hubi ja muut käyttäjät tarvitsevat. Eli 1 slot = 1 paikka henkilölle joka voi ladata koneeltasi. Pienen kikkailun jälkeen ei ole ollenkaan vaikea ohjelma käyttää!;)
|
nitehost
Junior Member
|
5. kesäkuuta 2003 @ 08:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Suositus 50gt ? Aivan hyvin pääset alkuun jos jaat esimerkiksi 10-20gt. 50gt hubit on jo isompia.
|
The_Duke
Junior Member
|
5. kesäkuuta 2003 @ 11:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös tämä ole P2P-keskustelualue, ellei sitten otsikko ole väärä.
Duke at batman.jypoly.fi/~a2516
|
Timo91
Junior Member
|
5. kesäkuuta 2003 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
69theye
|
6. kesäkuuta 2003 @ 10:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä viidellä gigalla jo pääsee mukavasti alkuun. Itselläni on vain 18 gigan kovalevy ja jaossa tavaraa hieman yli 10 gigaa. Sillä pääsee suurimmalle osalle hubeista.
|
jonttu23
|
9. kesäkuuta 2003 @ 16:30 |
Linkki tähän viestiin
|
on mulla jo 10 gigaa jaossaheitin vain ton viis niin ku malliksi
|
Member
|
13. kesäkuuta 2003 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
no kyllä alkuun pääse alle gigallakin,mutta sitte olisi kaikille reilua,että jakaat sen mitä oot ite imeny.itteä just harmittaa semmoset tyypit jotka sanoo en jakaa yhtään enempää kuin on pakko=(.public hubilistalta vaan katot jonku hubin mihin raja on 0,5-2gigaa niin kyllä sinne pääsee helposti.sitte meet ostaan uuden kovalevyn ja rupeat täyttään sitä...ja kaikki mitä otat myös voisit jakaa,jotta muutkin voivat saada .
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. kesäkuuta 2003 @ 14:31 |
Linkki tähän viestiin
|
The_Duke
Quote: Eikös tämä ole P2P-keskustelualue, ellei sitten otsikko ole väärä.
Huomasitko tekstin *siirretty*?? eli tämä OLI väärällä alueella..
|
anselmi
Newbie
|
13. kesäkuuta 2003 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
DC++:lla on kyllä ongelmia useat käyttäjät katkovat imutuksia ja slotit on jotenkin varattu "muuhun" käyttöön *.exe-tiedostoissa tahtoo olla viruksiakin....
|
Timo91
Junior Member
|
13. kesäkuuta 2003 @ 16:07 |
Linkki tähän viestiin
|
yleensä muilla p2p ohjelmilla tulee paljonkin viiruksia mutta DC++ on niistä parasmaineisin joten sillä ei tule ollenkaan niin paljon viruksia kun muilla...
|
Senior Member
|
13. kesäkuuta 2003 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
öh mitähän tohon virus väittämisen sanos , että oiken taida mennä läpi dc ois virus troija vapaata aluetta ?
kannattaa miettiä tota ehkää viruksia on vähän ko verkkossa mutta en menee vannomaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2003 @ 17:13
|
AfterDawn Addict
|
13. kesäkuuta 2003 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Onneksi ei sentään tarvi omaa päätä vaivata millään virus asioilla. :D
|
Timo91
Junior Member
|
13. kesäkuuta 2003 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuinka Niin juppe22?
|
AfterDawn Addict
|
13. kesäkuuta 2003 @ 17:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Linux puolella ei suuremmin viiruksia tunneta...itellä on tällä hetkellä distrona Gentoo.
|
Timo91
Junior Member
|
13. kesäkuuta 2003 @ 17:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa no sit...
|
m77
Member
|
13. kesäkuuta 2003 @ 17:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Eikös tämä ole P2P-keskustelualue, ellei sitten otsikko ole väärä.
Viestistä päätellen tämä oli jo siirretty, kun The_Duke on sattunut tämän lukaisemaan. Tämä vaan taitaa olla sellainen kaveri että saattaa alkaa meille vielä väittämään ettei DC++ ole p2p-ohjelma. Odotellaanpa...
|
anselmi
Newbie
|
13. kesäkuuta 2003 @ 18:08 |
Linkki tähän viestiin
|
No sitä vaan, että kannattaa pitää virus skanneri kunnossa (päivitettynä). Kyllä niitä pirulaisia DC++:ssa riittää, sekä hyvässä, että pahassa :o)
|
jonttu23
|
13. kesäkuuta 2003 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
juuri niin m77 juuri niin se hän on aivan selvästi käyttöjärjestelmä...
Mutta sanoppas uskotko kvanttimaailman superpositioiden olevan yhteydessä gravittatioon joka on tietysti professori Penrosen teoria ja aiheen keksi sinullekki varmaan tuttu fyysikko Erwin Schröder (sulle on varmaan myös tuttu tuo kyseisen fyysikon kissaparadoksi no mitä mieltä olet kuoleeko kissa)
|
Member
1 tuotearvio
|
13. kesäkuuta 2003 @ 18:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Aha täällä on joku muukin perehtyny kvanttimekaniikkaan... mitä mieltä olet:
kumpi oli oikeassa Einstein vai Bohr?
Nyt kyllä ollaan aikalailla eksytty aiheeesta... mikäköhän mahtaa olla paras DC:n hubilista, olen itse kokeillut melko montaa erilaista mutta tämä on selvästi paras kokeilemistani
http://dcgui.berlios.de/PublicHubList.config.bz2 Löytyisikö muilta hyviä hubilistavinkkejä?
|
jonttu23
|
13. kesäkuuta 2003 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
ai tarkotat sä tota kysymystä onko no "asiat" olemassa jos niitä ei tutkita ,tiedän homman mutta kumpi uskoo kumpaa on jääny epäselväksi jos sä tarkotat tuota kysymystä. oon perehtyny eniten tähän superpositiohon, ja kaikki kotitekoisesti ei mitään kouluja.
hei oon löytäny itellä just saman hubilistan ku sulla
|
Member
1 tuotearvio
|
14. kesäkuuta 2003 @ 07:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama täällä, ei kouluja... lähinnä dokumenteista. jos muistan oikein niin kvanttitietokone perustu superpositioon
|
jonttu23
|
14. kesäkuuta 2003 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
ja siitä en oo kuullukaan kuis se toimii. Nyt on muuten kehitteillä optinen tietokone (toimii valolla) huippunopeus 100 000gigahertziä sellanen ois aika kiva
oon täsää viikojen aikana oppinu jos jota tosta DC++ ja perus asiat alkaa olla hanskassa kiitos neuvoista.
|
Mainos
|
|
|
Member
1 tuotearvio
|
15. kesäkuuta 2003 @ 07:59 |
Linkki tähän viestiin
|
En ole kuullutkaan tollasesta optisesta tietokoneesta, haluatkokertoa asista pari faktaa? joka tapauksessa aloitan asiasta viestiketjun, alueelle yleistä keskustelua, otsikko Optinen tietokone...
DC++ Rules
|