User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 09:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > inverto idl-7000 pvr
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
inverto idl-7000 pvr
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sat2003
Suspended due to non-functional email address
_
12. heinäkuuta 2006 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkos muilla kokemuksia tosta antenniverkon boxista ?
itse hommasin sellasen ja tuntuu ihan huippu laitteelle edelliseen boxii verrattuna.

+-0
arskaxx
Senior Member
_
12. heinäkuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko noita saa suomesta ?
Ja sitten vakiokysymys: Toimiiko Ylen DVB-tekstitys ?
sat2003
_
13. heinäkuuta 2006 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ite hain eilen teknisiltä sellasen. ja ainakin mun ykkösen ja kakkosen kanavilla tulee tekstit ruutuu. onko niissä ollut jotain ongelmia sen suhteen kenties ?

+-0
arskaxx
Senior Member
_
13. heinäkuuta 2006 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikun luulin, että olit hommannut boxin ulkomailta ja siinä tapauksessa olisi saattanut olla ongelmia tekstityksen kanssa.

Paljonkos tuollainen maksoi ? En ole missään nähnyt tuota mainostettavan (paitsi ulkomailla).

Ei löydy oikein suomeksi tietoa tuosta. Laatuantennin sivuilla mainitaan tuollainen uutuus, mutta siellä väitetään tuota satelliittivirittimeksi.

Tuossa näyttää olevan USB2.0 liitinkin. Eli ilmeisesti siitä saa leffat siirrettyä tietokoneelle vai saako tallenteet kopioitua ulkoiselle USB-laitteelle kuten muistikulle tai kovalevylle, kuten inverton satelliittimallin ohjeissa sanotaan ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. heinäkuuta 2006 @ 13:17

Wonderman
Member
_
19. syyskuuta 2006 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaas nyt ihmeessä lisäkokemuksia!
Ite olen pähkäillyt että pitäisikö ostaa vai ei... Pientä vinkkiä laitteen laadusta/ toiminnasta olisi kiva saada :)
Helppo käyttää, yms?
Member
_
23. syyskuuta 2006 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli ostettua tuollainen ja maksoi 399;- , kokemukset on tähänmennessä pelkästään positiivisia.On helppo käyttää ja boksi ei pahemmin metelöi.Voi tosiaan nauhoittaa kahta kanavaa ja katsoa kolmatta=kyllä vain,jos katsottava kanava on samassa kanavanipussa tai sitten voi katsoa jo nauhoitettua ohjelmaa.

Kaikki tekstitykset on näkyneet ok.

Specification
? Internal up to 160GB hard disk
? Dual record (simultaneously)
? Time shift and trick Modes
? PiP (picture in picture)
? Media manager
? Personal planner
? Off-line descrambling
? Extended and Smart EPG support
? 2 CI slots (non UK versions)
? Digital audio outputs
? Host & Device USB connectors
? Teletext and subtitles
? Archiving to VHS capability
? Low power Stand-By mode
? Parental control
? Video editing

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2007 @ 12:28

Wonderman
Member
_
23. syyskuuta 2006 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kävin myös tänään hankkimassa kyseisen vehkeen. Johdot seinään ja 15 min päästä kaikki toimii kuin rasvattu!

Parhaillaan on äänitystesti käynnissä kahdelta kanavalta yhtä aikaa. Ja mikä mukavinta, boxiin saa kuulemma liitettyä myös ulkoisen kovalevyn, eli teoriassa tallennustilaa saa enemmän kuin tarpeeksi!
Member
_
23. syyskuuta 2006 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitteessa on 2 kpl USB-liittimiä joten saa vaikka ulkoisen kiintolevyn kaveriksi(suora tallennus tai toisto ei onnistu USB:n hitauden takia) tai sitten voi siirtää boksilta tietokoneeseen ohjelmia tai toisinpäin ja netistä löytyy sopiva ohjelma "PC Suite".

Firmiksen saa myös päivitettyä USB-tikun kautta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2007 @ 12:42

kamettov
_
25. syyskuuta 2006 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro,

olen aikeissa hankkia myös tän Inverton digiboxin.
Aika vähän löytyy keskustelua foorumeilta, mutta täällä onneksi on jotain.

Onko tuosta boxista nyt siis olemassa useampia eri versioita UK yms.?
Jos on niin mistä tiedän että ostan oikean version Suomen oloihin?

Onko tuo Invertossa oleva CA-moduulipaikka sama asia kuin Conax-korttipaikka?

Turbaani: Mistä tuo mainitsemasi softa löytyy?
Member
_
25. syyskuuta 2006 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.inverto.tv/ProductsPage.asp?ProductID=37
http://www.inverto.tv/support.asp?cat=1

Softaa jos alkaa päivittämään niin kannattaa katsoa että tulee DVB-T versio eikä kaapeliversio.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2007 @ 12:25

Member
_
25. syyskuuta 2006 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Onko tuo Invertossa oleva CA-moduulipaikka sama asia kuin Conax-korttipaikka?"

Ei ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2007 @ 12:22

Member
_
25. syyskuuta 2006 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli laitteessa on kaksi CI-liitäntää jonne voi laittaa Conax CA-modulin johon voi taas laittaa CA-älykortin.Kaikissa myytävissä Inverto-bokseissa ei ole tuota Conax CA-modulia mukana ja hinta silloin halvempi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2007 @ 12:20

Wonderman
Member
_
2. lokakuuta 2006 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos joku muuten saanut siirrettyä tästä vehkeestä tallennuksia tietokoneelle?

Itse yritin mutta eipä tuntunut ihan tuosta vaan onnistuvan.
jajuki
Newbie

1 tuotearvio
_
18. lokakuuta 2006 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se toimii PC Suite ohjelmistolla, jonka saa laitteen koti sivuilta.

Kun kytket laitteen USB:llä niin se tulee joksikin asemaksi (esim. G:).
Käynnistät ohjelmiston ja laitat yhteysasetukset kuntoon -> USB ja asemaksi sen G:n jonka windows siitä teki. Nyt pitäisi toimia.

Jos katsot boxin sisältöä resurssienhallinnan kautti niin siellä näkyy vain muutama ihme tiedosto.
Wonderman
Member
_
18. lokakuuta 2006 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu justiinsa noin tuolla ohjelmalla olen koittanutkin, jostain virheestä vaan tykkää valittaa...

Usb 1.0 piuhalla koitin, tiedä sitten mahtoiko vika olla siinä. Päivityksen sain kyllä ladattua vehkeeseen sisälle, että ainakin toistepäin tiedonsiirto toimii.

Täytyy ostaa usb 2- piuha ja koittaa sillä uudestaan.
jajuki
Newbie

1 tuotearvio
_
18. lokakuuta 2006 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan tiedoston nimi yhteen sopiva tiedostojärjestelmän kanssa.

Itse yritin siirtää USB-palikalle tiedostoa jonka nimessä oli kaksoispiste. Siirto ei onnistunut eikä boxi ilmoittanut mitään virheestä.
sat2003
_
26. lokakuuta 2006 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkos kukaan saanu siirrettyä tallennettuja juttuja kovolta pc:lle
ite en saa siirrettyä kun valittaa että on firmware vanha ja ei tue moista. ja iverton sivulta latasin uusimman firmwaren ja ei pelitä. ja ilmeisesti se suite toimii vain s malleihin

+-0
jarski78
_
12. joulukuuta 2006 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saan siirrettyä kyllä suitella kovolta koneelle, mut toisinpäin ei. Onko kellään ongelmia kanavien numerojärjestyksessä, mä en saa ainakaan muutettua niin, että olis esim.mtv3 numero 3:sen takana.Itse ostin laitteen 7.12-06 enkä, löytänyt uudempaa versiota firmwaresta.
Wonderman
Member
_
12. joulukuuta 2006 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama probleema noissa kanavajärjestyksissä.

Sitä ei tietääkseni saa mitenkään muutettua, mutta kyllä siihen tottuu kun vaihtelee kanavia niillä nuolinäpyköillä...

Kanavat saa onneksi järjestettyä niin että ne näkyvät siinä ohjelmalistassa järjestyksessä.
jarski78
_
12. joulukuuta 2006 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ei auta ku tottuu tohon kanavajärjestelyyn. On kyl muuten ihan asiallisen tapainen laite!Onko joku kokellut ulkoista kovoa, toimiiko tallennus sinne kivuttomasti.
Wonderman
Member
_
12. joulukuuta 2006 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite olen kanssa ollut tyytyväinen. Ei ole mennyt muistaakseni yhtään tallennusta poskelleen ja onhan niitä jo monia takana.

Ulkoista kovoa en ole koittanut, mutta eipä ole ollut tarviskaan. Tuo 160 gigaa riittää itelle oikein hyvin, vaikka en edes koneelle siirrä tavaraa. En edes onnistunut siinä kun koitin, mutta se onkin sitten jo eri juttu :D

Ainoa mikä risoo, on erittäin heikko kaukosäätimen signaali. Täytyy välillä tosi tarkkaan sihdata että laatikko tottelee ohjainta... Patterit on uudet tietenkin, eipä tuohon taida mikään auttaa. Onko samanlaista ongelmaa muilla?
olbedus
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. joulukuuta 2006 @ 12:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarski78:
Saan siirrettyä kyllä suitella kovolta koneelle, mut toisinpäin ei. Onko kellään ongelmia kanavien numerojärjestyksessä, mä en saa ainakaan muutettua niin, että olis esim.mtv3 numero 3:sen takana.Itse ostin laitteen 7.12-06 enkä, löytänyt uudempaa versiota firmwaresta.

Olbe
olbedus
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. joulukuuta 2006 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin itse tuon aparaatin jo vuosi sitten. Taisi olla ensimmäisiä kappaleita Suomessa. Olen ollut alusta saakka tyytyväinen kunhan laitteeseen on tutustunut. En ole päivittänyt vielä kertaakaan firmistä - mistä ja mikä on viimeisin ja onko riskiä päivittää väärä (esim. uk versio) Itselläni ei ainakaan pc suite osaa kytkeytyä laitteelle. PC kyllä näkee sen ulkoisena levynä mutta siellä sisältönä on vain "Read Me" file jossa todetaan tuo aiemmin täälläkin mainittu "ko. softa ei tue tätä". Liitin myös ulkoisen LaCien 250GB USB2 levyn Invertoon ja se näkyy siellä ulkoisena USB-laitteena mutta kopiointi ei onnistu. Se näyttää kyllä menevän ja "raksuttavan prosentteja" sissän mutta lopuksi Inverton hakemisto näyttää sen olevan "Empty" eli tyhjä.

Kuulin ServIT:n kundeilta että piakkoin olisi tulossa iso softa päivitys jonka pitäisi korjata iso kasa "lastentauteja". Myös huhuja likkuu siitä että maahantuoja aloittaisi Digitan kanssa "On-The-Air" päivitykset. Ovat vaan niin kallista puuhaa että heidän pitää vielä myydä läjä näitä kapistuksia ennen kuin se kannattaa.

Kokemuksia näistä?

Olbe
olbedus
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. joulukuuta 2006 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
... vähän jatkoa tuohon edelliseen tarinaani. Ainakin omassa laitteessani ovat ne kaksi CI-korttipaikkaa. Jos haluat asentaa Conax-tyyppisen kortin (itselläni PlusTV=MTV3Max) niin tarvitset ensin ostaa CI-moduulin mihin se Conax-kortti sitten laitetaan. Moduulit mielestäni härskin hintaisia (itse maksoin 59?) eli sillähän saisi jo uuden boxin valmiilla Conax-lukijalla. Oma laitteeni tuli vuosi sitten vain 80GB:n levyllä ja nyt aion vaihtaa sen isompaan. Kuulin laitteen myyneeltä kaverilta että Inverto ei osaisi tukea yli 160GB:n levyjä? Kokemuksia isommista?

Olbe
Mainos
_
__

_
kamettov
_
10. tammikuuta 2007 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro,

itse ostin Inverton marraskuussa ServITistä ja olen ollut tyytyväinen.
Mulla ainakin tuli mukana CI-korttipaikassa sellainen moduuli johon Conax-kortti sopi suoraan eikä tarvinnut ostella erikseen.

Softaa en ole laitteeseen päivittänyt, vielä. Muuta vikaa ei ole ollut kuin kaksi kertaa laite on mennyt sellaiseen tilaan että ääni kuului mutta kuvaa ei näkynyt ja valikot meni sotkuisen näköisiksi. Resetti virtakytkimesta laitteen takaa ja kaikki taas toimii.

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > inverto idl-7000 pvr

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy