User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 11:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > saako näytönohjaimen vaihdettua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Saako näytönohjaimen vaihdettua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Olzi
Newbie
_
13. heinäkuuta 2006 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tällanen Fujitsu Siemens Scaleo P -kone. Näytönohjiamnea on ATI Radeon Xpress 200 (koneen mukana tullu). Grafiikat ei oo mitenkään mahtavat ja jotkut pelit vähän pätki nii ajattelin hankkia uuden näytönohjaimen, ei mitään huippua kuhan vaa uudet pelit toimii. Oon aatellu sellasta ku XFX Geforce FX 5200.

Onkelmana on vaan se, että koneen takana on vaan yks iso jötikkä jossa on äänijutut, usb:t ja näytön "reiät". Eli jos hankkis uuden näytönohjaimen nii pitäskö siis samalla hankkii uus äänikortti jne.?
Member
_
13. heinäkuuta 2006 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvi hankkia uutta äänikorttia. Se "iso jötikkä" on emolevyn liittimiä, siinä on integroituna äänikortti ja näytönohjain.
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2006 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pci-e näyttikselle pitäs olla paikka? Joissakin malleissa.
Fujitsu Siemens Scaleo P xx xx löytyneen useampaa.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Mainos
_
__

_
Pertsa700
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2006 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on samainen scaleo p- kone ja siis tässä suomeks eli sulla pitäis olla siinä pci-express -korttipaikka johon saat näytönohjaimen kiinnitettyä. En siitä geforcesta mitään tiedä, mutta käsittääkseni kannattaa hankkia nimenomaan siihen pci-e paikkaan sopiva kortti. Onhan sulla siinä kai myös agp-kortille paikka mutta pci-e olis nopeampi? Korjatkaa kokeneemmat jos olen väärässä.

Mulla sapphiren radeon x600pro ja ihan hyvin pyörii. Ei se mikään ohjus ole mutta ihan hyvä.

Eli kortti vaan kiinni ohjeiden mukaan, se on helppo homma. Katsot vaan että se tulee kunnolla kiinni ja varovasti.

Kajaanista kotoisin oleva kissa totesi junan jo lähteneen, ja osti vielä yhden lakritsan. Se oli onnellinen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > saako näytönohjaimen vaihdettua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy